Direktlänk till inlägg 23 juli 2008

LEEEEEEDIG :D

Av Liten & Galen - 23 juli 2008 22:03


Igår hade farsan ensam vårdnad om oss alla :( när jag fick veta att morsan skulle vara borta hela dan och att vi skulle spendra dagen med far måste jag erkänna att jag blev lite skakig.......... Men han skötte sig galant, kan hända att Galen inte fick maten riktigt när det va tänkt men å andra sidan fick hon dess då fler kanelbullar. Så vi skall inte klaga nån av oss, till och med Jullan fick va med och dela på bullarna.

Och efter godsaker krävs motion även för gamla katter :) men vår katt tycker det e bättre att sitta och ta det lungt, att hoppa upp på staketet verkar vara nog så ansträngande.


Morsan e rolig........... Idag fick hon/vi det bekräftat att jag e drabbad av borelia, (HATAR FÄSTINGAR) så jag måste tydligen fortsätta med min medicinering?????????? Jag har ju redan börjat och skiten e ju betald, så det e väl klart att jag skall äta tabletterna tills de e slut! Och inte nog med tabletterna hon har tvingat på oss alla gifthalsband??????????? E det bättre än tabletter???????????????????????


Idag har vi legat och slappat på tomten. -RÄTTELSE Jag har slappat och tjejerna har ränntrunt som dårar! Skönt har vi haft det iallafall. Man borde ha semester jämt.

Och nu har vi intagit vår obligatoriska plats under bordet, de e bara chipsen som saknas ;)


Tass


 
 
Ingen bild

Baileys

24 juli 2008 21:11

Tjabba Wilse"Skönt att höra att din "farsa"klarar att ta hand om er när eder "morsa" är på uppdrag!Det ska jag säga dej gamle vän,våra "farssor"kan mer än "morssorna"tror.Tråkigt att höra att du drabbats av sådan skit som boleria,här går jag & gnäller över att ha blivit av med en klo!Men som sagt man är ju sej själv närmast som det heter.Hur som helst Wilse så har du fått ordning på småttingarna så du kan få vara för dig själv ibland,skulle du behöva komma hemifrån en stund så slå mej en signal så skickar jag "morsan" att hämta dej,för jag har räknat ut, att om hon ska ut & åka då följer "lillbrosan" med.på så sätt får jag en lugn stund!!Ja du kompis du är alltid välkommen ner till Vallda över en wekend & ett gäng kanelbullar.Sköt om dej min trogne vän. Så hörs vi snart igen.VovVov

 
Ingen bild

Lillianne

25 juli 2008 13:46

Hej alla !
Så sköööönt ni har det i naturen! Jag avundas er, ni bara slappar och har det skööönt, en annan torkar kiss och bajs efter, de små valparna, ni har det verkligen bra med morsan och farsan, hälsa dem så mycket från oss i skogen! Litens "gammelmatte".

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Skapa flashcards