Alla inlägg under maj 2009

Av Liten & Galen - 31 maj 2009 20:23


Vi e fortfarande sletna från gårdagens konsumtion (bara Baileys hädanefter) och orkade faktiskt inte åka med och va hejaklack till den tokiga idag. Så hennes misslyckande kanske vilar i våra tassar? Stort tack till alla ni som orkade cheera för den galna !


157 poäng kan man inte skryta med direkt........ Vi har ryktes vägen hört att hon skötte sig skapligt MEN det räckte inte riktigt :(


Så här blev hennes dom:

10 på platsen

10 på tandvisningen

9 på linförigheten

8,5 på läggandet

0 på ställandet

9 på inkallningen

10 på apporten

9 på hoppet

9 på helheten


Efter tävlingen åkte Galen, Frost, Vide och Dante och badade, å där knep hon alla 10:or hon kunde ;)


Och för att jag skulle piggna till mig släpades jag ner till sjön när mor och Galen kom hem.  

De enda positiva med bad trippen va att jag fick bo i morsans tröja på hemvägen :D


Soffan funkar perfekt som torktumlare, för er som funderar och inte vågar testa.

Lev livet

Av Liten & Galen - 30 maj 2009 23:53

Jisses........................ det va första och sista gången vi blandade sambuuca med baileys 

 

 Hoppas vi piggar på oss så  vi orkar vara cheerleaders när Galen startar sin tävling imon ;/


Sleep tight


Av Liten & Galen - 28 maj 2009 23:52


Morsan e fortfarande lack, fast inte på mig ;) så jag har återfått min access till datorn igen :D


Nu e hon isället ARG på en väldans massa människor................


Hon utsätter ju oss kreatur för a lot of grejer å vi får liksom bara hänga med............ Mig drog hon ju till vetten för att dom skulle skaka mina knäskålar ur led och plåga mig med nålar????????????????????


Galen släpade hon med sig förra veckan för nåt liknande? Och i dag fick hon lillfias resultat, å jävlar va arg hon blev  8o|


Jag va ju inte med och slet i den tokigas bakben, men still låg hon definitivt inte, de har jag förstått av morsan jämmer............... Så om ett halvår skall hon bli plågad igen, som om hon skulle va mer silla då????????????? Knäppa människor vem i hela världen bryr sig om ett bokstavs resultat????????????????


Jag inriktar mig på viktiga saker som köttbullar, leksaker, polare, mjuka sängar, jaga grannes katt osv.


Tur att man inte e en homosapiens.


Tjipp tjillevipp


Av Liten & Galen - 27 maj 2009 06:12

Jag har fått datorförbud :( Morsan e nämligen göööör sne på mig.


Jag får fatta mig kort så hon inte kommer på mig med datorn i knät. I måndags skulle vi upp till hundklubben för att träffa lite polare, jag fick som vanligt på mig tvångssnöret först, sen va det Galens tur men den lilla vesslan har ju svårt att hålla sitt svarta tryne still så jag tröttnade helt enkelt på att vänta. Jag agerade vuxet och tog ett eget beslut  att spinga och pussa på vår kompis Frost som stod och väntade på andra sidan grusplan -inget konstigt med det.


MEN hela jä-la hundklubben stannade upp när jag sneddade genom parkeringen, jag har full kontroll på mina 4kg och vet precis hur fort jag måste springa för att hinna innan bilarna. Å det va ingen fara JAG hann ;) Stakars Ingrid som satt i bilen blev nog lite chokad men hon känner ju inte mitt full JAG så ja fattar att hon blev orolig men morsan borde väl för fan veta bättre. Ja e ju snabb som en iller ;)


Nu börjar tanten röra på sig så jag får sluta, vi hörs när mitt straff e över!

//Liten




Av Liten & Galen - 24 maj 2009 20:28

Hur fasiken kan man bli halt av det här?????????????????????


Galen lyckas tydligen!


De e kanske lite-n synd om henne, men med Galen bakom galler kan jag festa på brorsans kanelbullar all alone :D


Susning



Av Liten & Galen - 23 maj 2009 18:55

Idag har varit en bra DP-dag!

 

Bara man placerar sina 4kg rätt så går det att få i en kaxig malinutta utan större ansträgning :D

Nu står det 1-1!!!!!!!!!!!

Rätt sleten efter taklingarna så en liten lur e välförtjänt ;)


Fridens




Av Liten & Galen - 22 maj 2009 17:33


Ibland, alldeles för ofta önksar jag att jag vore två skitar högre och en Liten tyngre..........

För då skulle de inte va så himlens lätt att knuffa ner mig i sjön "grrrrrrrrrrrrrrr".


Fridens liljor

Av Liten & Galen - 21 maj 2009 18:39

Wilse har tyvärr fått skrivkramp................ Och då får Jag ta över en stund ;)

 


Förbered er på ett Lite-n  äventyr :D

Skapa flashcards