Direktlänk till inlägg 26 juli 2010

Tillbax efter lite vila ;)

Av Liten & Galen - 26 juli 2010 21:26

Morsan gör sina arbetsvecka nu, men vi har haft turen att spendera en vecka nere i vallda med vår kära familj. Gött me frisk luft och lite tång!

  

Galen va självklart först i vattnet var dag!


Liten lämnade trygga land när flytvästen va me.

  

Hon e för go våran lilla dvärg. Undra om mor satt motor på västen, för jävlar viken fart hon fick upp.

  

Lika snabb som Super-G.


Men de går tydligen att putta en flytväst till botten oxå   

  

Stackars Liten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Lillis smet tillbax till tomten så fick bjässarna bada själva.

  


Alla har vi våra egna torkegenskaper, Super-G valde vassen..................

  


Big-L solen..............................

  


Jag lufttorkade på väg hem för att sen grunda med gräsinpackning!

  

Liten åkte givetvis snålskjuss innanför morfars tröja och höll på att få värmeslag på kuppen.



  

Nu skall vi ha pusskalas och ivänta morsans ledighet   


Tass

 
 
Ingen bild

lakritz

27 juli 2010 09:29

Tjabba Hejsan..Tack för ert besök..Det har varit roligt varje dag.Jag tror att Liten inte tyckte det var lika roligt när vi var å badade..Då menar jag,när Galen å jag övade livräddarna som i Baywatch!!!Hon uppskattade icke att få agera nödställd..Hur som helst så hade vi görskoj..Ha det nu så bra så ses vi snart...VovVov

 
Ingen bild

Frost

27 juli 2010 14:48

Härliga badgrejer! Och vilken klurig idé att sätta flytvästen på lilltjejen :-D.

 
Ingen bild

Sessan

27 juli 2010 22:16

Underbart, ni är tillbaka. tass Sessan

 
Ingen bild

Mallan

28 juli 2010 08:57

Hejsan Wilse! jag låg bredvid Liten på platsen igår på klubben , tänkte att hon skulle känna sig trygg ;-)....hon har en skön stil, liksom halvligger?? hon kände sig kanske liten så hon ville komma upp i min höjd?? Sköt om dig & dina goa galna töser! kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards