Direktlänk till inlägg 14 augusti 2010

Samlade igen ;)

Av Liten & Galen - 14 augusti 2010 22:45

Så där ja då va vår "semester" slut. Tjejerna kom hem igår, Galen från en veckas träning i småland och Liten från en veckas lek och mys i floda.


Liten längtar tillbax till sitt temporära boende för här hemma i mölnlycke finns det inga gosiga spindelmän att fördriva tiden men (och stjäla glass, bullar, korvstroganoff av).

  


Galen skulle visst få en veckas finslip, men ja tror inte hon kom hem så värst mycket klokare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  

För på de småländska sjöarna kan man tydligen spring, här i normala västra götaland måste man ta sig fram med helt vanliga simtag.


De återstår att se om hon kan ligga blixt stilla på gräsmattan oxå    

  

Eller skulle man kanske kontakta sbk och be dem införa att var hund bör ha ett eget träd på tävling?????? Tåls att tänka på!


De blev en del race i de småländska skogarna oxå, med favokillen Lakritz.

  


Här hemma har vi slappats hela förmiddagen, förvisso på lite olika underlag men vilat har vi gjort.

  

Vi kortpälsade nöjer oss inte med vad som helstinte, mjuk skall de va.


  

Galen kan nog tänka sig att sova på precis vad som helst trappen, grushögen, katten allt verkar funka för fröken röd...............


Idag har vi haft äran att fira Miltons femte födelsedag, han blev lycklig den lille mannen, mycket gormitisar blev det, och tårta så klart.

  

Tass




 
 
Ingen bild

Vännerna

16 augusti 2010 23:14

Spiderman roles!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Skapa flashcards