Direktlänk till inlägg 21 augusti 2010

Sov sött vår allra käraste vän

Av Liten & Galen - 21 augusti 2010 00:30

För snart 10 årsedan hände ett mikrakel, vår underbara Wilse föddes.  Han kan beskrivas med ett enkelt ord:



GLÄDJE

'

Idag har vår trogne kamrat fått somna in och vi tackar honom innerligt för sin tid.

 

 

 

 

 

 
 
Ingen bild

Christina

21 augusti 2010 01:05

Det är jobbigt att mista sin vän, jag vet precis hur ni känner er. Baileys står säkert vid himlens portar och tar emot sin efterlägntade vän. Kram på dig lilla gumman

Liten & Galen

21 augusti 2010 01:07

Tack snälla, de e tungt här hemma nu, inga kärleksfulla snarkningar som går i takt med tv:n :(

 
Marjatta

Marjatta

21 augusti 2010 06:25

Gråter med dig Jeanette!
Vi får låna en vän alldeles för kort tid,älskade lilla Wilse du har haft det bästa liv med din flock..Ida, och Baileys välkomnar dig till de gröna ängarna,spring fri lilla vovven.. ditt minne lever i mitt hjärta för alltid.
Tankar och kramar/Marjatta

http://adiar.info.se

Liten & Galen

21 augusti 2010 22:53

Visst har vi dem till låns alldeles för kort tid. Känns ensamt utan plattnäsan!

 
Sandra

Sandra

21 augusti 2010 11:10

Hua, tårarna trillar... Tänker på er!!

http://saz.smuligt.com

Liten & Galen

21 augusti 2010 22:54

Tack snälla.

 
Ingen bild

Emilie

21 augusti 2010 22:37

Älskade, älskade Wilse. Du kommer få springa på de grönaste och finaste ängarna. Bada i de blåaste och varmaste vattnen och äta de godaste korvarna som finns. Och det finns många av dina käraste vänner där som möter dig.

Ett hundliv är alldeles för kort och mina tankar går till er nu, Jeanette och Charles. Kram!

Liten & Galen

21 augusti 2010 22:52

Ja tror han rumlar runt med bästetösen Selma.

 
Ingen bild

lollo

22 augusti 2010 13:28

lider med, tänker på, er. Kram

 
Ingen bild

Titti & Wicca

22 augusti 2010 15:15

Lille Wilse... jag saknar ord och tårarna rinner. Tänker på allt bus som vi har upplevt ihop. Nu är "the gang" samlat igen - Chivas, Fannie, Baileys, Loke och Wilse. De kommer säkert att ha lika roligt denna gången.
Tänker på er och skickar jättekramar.

 
Ingen bild

Jippii med flock

22 augusti 2010 17:16

Vi tänker på Er och skickar tröstekramar.

 
Ingen bild

Sladden

22 augusti 2010 17:59

Du kommer alltid finnas för mig Wilse!! Kommer ihåg våra tider så väl R.I.P Wilse

 
Ingen bild

Åsa & Malika

22 augusti 2010 21:53

Tårarna rinner.....mycket ledsamt att höra att en stor personlighet har lämnat oss!! vila i frid Wilse ,hoppas att du får riktigt många kanelbullar dit du kommer, vi kommer sakna dig !!! Tusen kramar till din familj!! Kram Åsa & Mallan

 
Ingen bild

Ann & James

22 augusti 2010 22:02

Tänker på Er!!! Kramar

 
Ingen bild

Jenny å brudarna

24 augusti 2010 10:37

Hej vännen.
skriver med tårar i ögonen.
Träffades bara några få gånger, men Wilse tok glad brottade sig fast i en bit av mitt hjärta.
Får hedra honom med kanelbulle fika på jobbet idag.
Kramen från Jenny å brudarna

 
Ingen bild

Sophia, Cooper & Albus

24 augusti 2010 14:47

Hej Jeanette. Även här trillar en tår. Förstår att ni känner en otrolig saknad. :'/ Vi tänker på er!

 
Ingen bild

Katarina, Dante & Vide

24 augusti 2010 17:55

Lille Wilse... Tänker på er. Stor Kram

 
Ingen bild

Jeanette

24 augusti 2010 22:22

TACK ALLA för era varma ord, kramar och tankar. De behöver vi!

 
Ingen bild

Sessan

24 augusti 2010 23:22

Wilse var en härlig hund och han kommer att vara saknad av många.kram och tass

 
Ingen bild

Gunilla med Qinni

25 augusti 2010 00:46

Jag saknar ord varför skall det vara så svårt att mista våra små.Men jag vet att dom lever vidare och har det bra med sina väner ingen värk kroppen blir ung på nytt.Tänker på er

 
Sanna & Allie

Sanna & Allie

25 augusti 2010 22:30

Och även här rinner det en och annan tår när jag läser detta - det blir ett helt hav av alla tårar till Wilse att bada i. Tänker på er, är alltid tungt att mista en familjemedlem oavsett om det är med två eller fyra ben. //Kramisar

http://www.allies.snabber.se

 
Josefin

Josefin

25 augusti 2010 23:09

Fina fina Wilse!
Sussa gott och spring sedan så mycket du orkar på de vackra ängarna i din nya värd.

Tänker på er bästa Jeanette *tröstkramar*

http://kubaochheidi.bloggain.se

 
Ingen bild

Gunilla med Qinni

28 augusti 2010 19:58

Mina tankar är oss er. att det kan vara så svårt att mista en vän.Men nu slieper han all verk

 
Ingen bild

Bosse & Troja

30 augusti 2010 13:04

Goa Wilse,du kommer vara så saknad här men jag är helt övertygad att du mår bättre nu ock kan springa och leka fritt utan att det gör ont nånstans. Våra tankar till er Jeanette och Charles och tjejerna. We love you!
Jenny, Anders, Mio och lilla Linnsan

 
Ingen bild

Yvonne

21 september 2010 10:10

Beklagar förlusten och skickar många tröstekramar.

 
Eva G

Eva G

27 september 2010 06:07

Beklagar verkligen sorgen och skickar många tröste-och-styrke-kramar!!

http://www.hundarna.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Skapa flashcards