Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Det finns väl tårta i himlen????

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50

Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.


TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen        

  

 

GRATTIS VÅR ALLRA KÄRASTE BROR  

 
 
Ingen bild

Lakritz

20 september 2011 14:28

Han firar säkert med Baileys Och dom andra kommpisarna där uppe men det e tomt utan honom här,

 
Ingen bild

Åsa & Mallan

26 september 2011 19:16

Härligt att du Liten har tagit över "rodret" här efter Wilse, det hade han gillat :-) Han & Baileys och de andra ängla hundarna hade nog ett hejdundrande kalas på hans födelsedag!! kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Av Liten & Galen - 8 september 2011 21:32

Tänkte ta mig ett dopp nere i sjön idag......................   Men familjens helveteshund pajade ju allt som vanligt, ja vill ju inte drunkna på kuppen        Snabb som ja e flydde jag till torrare marker, gjorde ett ngt tafatt camouflage ...

Skapa flashcards