Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Liten & Galen - 30 januari 2008 18:54

Onsdag..... när kommer solen??? till och med jag börjar känna mig grå och dassig som matte säger, eller känner jag mig så för att hon TJATAR om det konstant?


Vi började dagen i stan -lungt tänkte jag strax dax för låååångpromis i skogen men inte. Vi skulle tydligen dra till värmland ca 3h bort. Jippi ännu en dag i bilen :(


Ja ja resan gick rätt bra, efter lunch fick jag tjatat till mig en plats fram istället för bak i skåpet. Jag e rätt osäker på 45:an de där jäv_a älgarna tigger ju om lift där. Men fram i bilen känner jag mig lugnare.


Vi fick ett nytt rum idag, inte alls de som vi brukar men sängen verkar funka lika bra på vångig två som fyra, jag kan återkomma med utvärderingen senare.


Nu skall vi ner och käka och sen en go runda kring karlstad


Tass









Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards