Direktlänk till inlägg 10 maj 2009

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Liten & Galen - 10 maj 2009 22:04

 Min minsta tös har blivit stor, 1 år idag  ;)

 


I morses blev det paketutdelning, som om VI skulle behöva fler saker att bita i, kampa med, vakta, bita sönder, gömma, slåss om???????

 

Galen har inte delat med sig av sin nya pryl ännu men den verkar vara go att sätta gaddarna i!


Nu i eftermiddags hade vi ett litet kalas och på kalas serveras det ju tårta ;)


Galen skötte sig fin fint, först väntade hon på att alla skulle få varsin tårtbit.


Sen blåste hon ut sitt ljus. 


Å en sekund senare va halva i magen, ljuset slank tydligen med det oxå.


Och efter maten tvättade hon sig precis som en stor tös!

Den tokiga tackar för alla grattisar.


Vi vill även passa på att gratta alla G-alna syskon som oxå har födelsedag idag -GRATTIS.

Och ett speciellt GRATTIS till Galens brorsa Gonzo som har tävlat idag och fixat en uppflyttning till lägreklass (267p & en andra palcering) COOOLT!!!!!!!!!! -Jag har gjor ett antal starter i appelklass spår, å så jävla lätt e det inte att få hem poäng så det räcker till. Bra jobbat Gonzo (& Magnus så klart) ;)


Nog med grattizar nu skall vi frossa på kanelbullarna som blev över från kalaset (jag gömde ett dussin under jullans bädd).


Tass


 
 
Oskar

Oskar

10 maj 2009 22:08

Hon ser så rolig ut på 3 bilden. När hon ligger ner och sitter och tittar på ljuset. Så såg min labrador joppe ut också ungefär.
Hundar är så himla roliga och härliga djur.

Ha det så jätte bra.
mvh
Oskar

http://i-love-china.bloggagratis.se

 
Challe

Challe

10 maj 2009 22:11

Hela flocken önskar dig en bra dag på bemärkelsedan...Bamsetass till Liten

http://www.blogtown.se/blog.php?id=Asta65

 
Ingen bild

Lazy

11 maj 2009 09:52

Grattis!!!!


 
Ingen bild

Yazz

11 maj 2009 15:18

Galen min kalaspingla - GRATTIS!
Hoppas jag får chansen att ge dig en grattispuss i efterskottt, kommer du på träningen i morgon tisdag så ........

Yazz tazz

 
Ingen bild

Baileys & Lakritz

11 maj 2009 18:28

MÅNGA GRATTIS från oss Galen,Vi förstår att du var tvungen att resa bort på din dag,men det tar vi igen.Puss Å Kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards