Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Playtime :D

Av Liten & Galen - 14 maj 2009 22:03


Jädrar vilken överraskning jag fick imorses.................. Vi fick följa med morsan till jobbet ;) å där skötte vi oss så fint (jag beordrade töserna att visa sina allra bästa sidor) plus till mig.


Sen bar det av till floda för lite käk och kel och avlämning av Liten :D En åpen mindre betyder mer ostbågar till mig. Hon skall tydligen få lära Lazy lite trix ända tills på söndag.


Efter det åkte vi upp till hundklubben för att dumpa Galen hos mormor och sk'äggen, å när vi kom dit hade dom laddat grillen för MIN skull, två hamburare, en korv och minus en Galen fortsatte jag och mor hem.


Allt detta bottnar i att jag, jullan och farsan skall få en egen helg utan tjejerna!!!!!!!!! Lööööööööv it!!!!!!!! Jag återkommer med info när dom små galningarna e hemma igen!



Tass  ;)

 
 
Ingen bild

lollo

14 maj 2009 22:55

Ha en underbar och härlig helg! Måste även säga att den tokigas tårta såg väldigt fin och god ut!!!

 
Ingen bild

Baileys

15 maj 2009 07:17

Tjabba Wilse.Ville bara kolla om du har det lugnt å SKÖÖÖNT.För här hemma har den "lilla Galna härjat runt som ett jehu!!Jag säger detta bara en gång min TROGNE GAMLE VÄN. Ha en LUGN Å HÄRLIG HELG:vi hörs.VovVov

 
Ingen bild

Liten & Lazy

15 maj 2009 11:11

WWhhhhhooooooohoooooooooo.......

Party och Fredagsmys med Lill Husse väntar, ni vet inte vad ni missar!!!! ;)

Vi har städat för fullt nu när Lill Husse är på dagis, så när han gör entre om exakt 3,5h så korkar vi upp!

Vill ni nå oss så ring bara... Ugglorna kommer somna före oss.....

Kom igen Lazy... vi sjunger upp oss med en KISS låt och dagen till ära efter bästa NHL lagets bedrift natten till idag så vad passar inte bättre än ...

"I feel uptight on a Saturday night
Nine o' clock, the radio's the only light
I hear my song and it pulls me through
Comes on strong, tells me what I got to do
I got to

Get up
Everybody's gonna move their feet
Get down
Everybody's gonna leave their seat
You gotta lose your mind in Detroit Rock City

Get up
Everybody's gonna move their feet
Get down
Everybody's gonna leave their seat

Getting late
I just can't wait
Ten o'clock and I know I gotta hit the road
First I drink, then I smoke
Start up the car, and I try to make the midnight show

Get up
Everybody's gonna move their feet
Get down
Everybody's gonna leave their seat

Movin' fast, doin' 95
Hit top speed but I'm still movin' much too slow
I feel so good, I'm so alive
I hear my song playin' on the radio
It goes

Get up
Everybody's gonna move their feet
Get down
Everybody's gonna leave their seat

Twelve o'clock, I gotta rock
There's a truck ahead, lights starin' at my eyes
Oh my God, no time to turn
I got to laugh 'cause I know I'm gonna die
Why

Get up
Everybody's gonna move their feet
Get up
Everybody's gonna leave their seat"

VILKET ÖS!!!!! VÄNTA BARA TILLS LILL HUSSE KOMPAR MED GURAN..... ROCK ON......



 
Melker

Melker

17 maj 2009 08:38

Tjena rasbroder...Njut av friden, låter som en kanonhelg:-)

http://www.blogtown.se/blog.php?id=Asta65

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards