Direktlänk till inlägg 21 maj 2009

Tiny vid tangentera :D

Av Liten & Galen - 21 maj 2009 18:39

Wilse har tyvärr fått skrivkramp................ Och då får Jag ta över en stund ;)

 


Förbered er på ett Lite-n  äventyr :D

 
 
Ingen bild

Baileys

21 maj 2009 20:16

Tjabba Wilse.Jag kan förstå om du har kommit in i LITE(N)dåliga vanor,efter den LUGNA HELGEN som du hade för ett tag sedan!!!Själv så har jag börjat att återhämtat mig ganska väl.Men så idag var vi bjudna på grillparty till Floda,& där var det fullt ös på lillhusse Milton & deras valp Lazy(10/11 veckor gammal)I den stunden när jag låg där i solgasset & bara njöt & kände dofterna av det som grillades,i det ögonblicket ropar lill husse,LAKRITZ kom du oxå & lek med oss.JaJa tänkte jag för mig själv,det märks att man kommit upp i ÅREN!!!Hur som helst det var en MYCKET trevlig dag i Floda & se "ungtupparna" stoja & ha skoj.Så jag somnade om & drömde tillbaka när du & jag var i dessa lektagen.Så min trogne gamle vän ha det nu så bra i HELGEN & ta det bara LUGNT så ska du se att skrivkrampen släpper!!! Vi hörs & ses snart.VovVov

 
Ingen bild

lollo

21 maj 2009 20:36

Underbara hundar och bilder på dem ;-)

 
Ingen bild

Challe

27 maj 2009 19:14

Chit!!! ja du är så häftig att jag gör fel. Läckerkommentaren skulle vara här ju...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards