Direktlänk till inlägg 27 maj 2009

Livin' on the edge!!!!!!!!!!!

Av Liten & Galen - 27 maj 2009 06:12

Jag har fått datorförbud :( Morsan e nämligen göööör sne på mig.


Jag får fatta mig kort så hon inte kommer på mig med datorn i knät. I måndags skulle vi upp till hundklubben för att träffa lite polare, jag fick som vanligt på mig tvångssnöret först, sen va det Galens tur men den lilla vesslan har ju svårt att hålla sitt svarta tryne still så jag tröttnade helt enkelt på att vänta. Jag agerade vuxet och tog ett eget beslut  att spinga och pussa på vår kompis Frost som stod och väntade på andra sidan grusplan -inget konstigt med det.


MEN hela jä-la hundklubben stannade upp när jag sneddade genom parkeringen, jag har full kontroll på mina 4kg och vet precis hur fort jag måste springa för att hinna innan bilarna. Å det va ingen fara JAG hann ;) Stakars Ingrid som satt i bilen blev nog lite chokad men hon känner ju inte mitt full JAG så ja fattar att hon blev orolig men morsan borde väl för fan veta bättre. Ja e ju snabb som en iller ;)


Nu börjar tanten röra på sig så jag får sluta, vi hörs när mitt straff e över!

//Liten




 
 
Ingen bild

Challe

27 maj 2009 19:11

Tjena snygging! Stå på dej, menar, hur f*n ska vi veta när vi ska agera själv eller dränga för dom tvåbenta. Du ville bara rationalisera tiden lite, men näh! Otack är människans lön. Tass på dej!

 
Ingen bild

Challe

27 maj 2009 19:13

Ahhh, du är så himla läcker!!!

 
Ingen bild

Baileys & Lakritz

27 maj 2009 20:38

Tjabba/Hejsan, Hej på dej vår egna LILLA Prinsessa,Ja nog e du snabb,men du måste nog ändå passa dig för dessa elände till fortskaffningsmedel.Annat var det för,ja då tänker vi oss långt tillbaka på Häst & vagnåldern!!!!Ha det nu så bra,Hälsa alla.Vi ses & hörs snart.VovVov,Tjingeling

 
Ingen bild

Lazy

27 maj 2009 23:24

Ojojojoj, undertecknad och Jullan brukar kika in på denna blogg då och då, vi får oss alltid ett gött garv! Ett hett ämne som allt som oftast kommer upp när vi chattar är hur våra fyrbenta underståter helt saknar någon som helst hjärn kapasitet, och nu fick vi ytterligare bevis för detta!
2-0 till BARCA!!!!!!!! Gott Mos!

Dröm sött Jullan!



// Gretzky

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards