Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

People!!!!!!!!!!!!!

Av Liten & Galen - 28 maj 2009 23:52


Morsan e fortfarande lack, fast inte på mig ;) så jag har återfått min access till datorn igen :D


Nu e hon isället ARG på en väldans massa människor................


Hon utsätter ju oss kreatur för a lot of grejer å vi får liksom bara hänga med............ Mig drog hon ju till vetten för att dom skulle skaka mina knäskålar ur led och plåga mig med nålar????????????????????


Galen släpade hon med sig förra veckan för nåt liknande? Och i dag fick hon lillfias resultat, å jävlar va arg hon blev  8o|


Jag va ju inte med och slet i den tokigas bakben, men still låg hon definitivt inte, de har jag förstått av morsan jämmer............... Så om ett halvår skall hon bli plågad igen, som om hon skulle va mer silla då????????????? Knäppa människor vem i hela världen bryr sig om ett bokstavs resultat????????????????


Jag inriktar mig på viktiga saker som köttbullar, leksaker, polare, mjuka sängar, jaga grannes katt osv.


Tur att man inte e en homosapiens.


Tjipp tjillevipp


 
 
Ingen bild

Lazy

29 maj 2009 07:08

Hej,

Jag har hört ryktesvägen att jag också kommer bli betyg sätt på lite olika grejer, och detta bara för att det tvåbenta släktet ska tillfredställas. Snart ska dem la ha betyg på oss för svenska, mattematik och hemkunskap mm.


 
Ingen bild

Mallan

29 maj 2009 10:18

Hejsan! Håller med dig Liten!! Min morsa säger att jag har en bokstavskombination i huvet och behöver inte en på benen också????? :-O vad spelar det för roll, vi e lika älskade ändå. Ha en bra helg!!! Önska Lycka till!!......;-)

 
Challe

Challe

29 maj 2009 21:02

Mycket kan man önska, annat kan man vilja, C - kan man gilla för det börjar mitt namn på...O jag gillar dej o ditt gäng*kram* Men mycket kan man önska...

http://www.blogtown.se/blog.php?id=Asta65

 
Ingen bild

lollo o stefan

30 maj 2009 07:44

Himla synd att det tar ett halvår innan den Galna kan plågas igen, men detta är inget att vara upprörd eller bry sig i.... Den dag Maths säger att hon har hd-fel så ska vi bli ledsna, och det tror vi inte kommer hända.... Det nya avläsningssystemet är inget vi litar på ;-) Så säg åt morsan att rycka på axlarna och inte bry sig förrän om ett halvår igen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards