Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

Hang over!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Liten & Galen - 31 maj 2009 20:23


Vi e fortfarande sletna från gårdagens konsumtion (bara Baileys hädanefter) och orkade faktiskt inte åka med och va hejaklack till den tokiga idag. Så hennes misslyckande kanske vilar i våra tassar? Stort tack till alla ni som orkade cheera för den galna !


157 poäng kan man inte skryta med direkt........ Vi har ryktes vägen hört att hon skötte sig skapligt MEN det räckte inte riktigt :(


Så här blev hennes dom:

10 på platsen

10 på tandvisningen

9 på linförigheten

8,5 på läggandet

0 på ställandet

9 på inkallningen

10 på apporten

9 på hoppet

9 på helheten


Efter tävlingen åkte Galen, Frost, Vide och Dante och badade, å där knep hon alla 10:or hon kunde ;)


Och för att jag skulle piggna till mig släpades jag ner till sjön när mor och Galen kom hem.  

De enda positiva med bad trippen va att jag fick bo i morsans tröja på hemvägen :D


Soffan funkar perfekt som torktumlare, för er som funderar och inte vågar testa.

Lev livet

 
 
Ingen bild

Åsa & Malika

31 maj 2009 21:58

Grattis till Galen & Jeanette!! vilka betyg, snyggt!!! Nästa gång fixar ni det galant!!!! bada var inte helt fel idag, morsan var inte glad på mig idag men jag fick simma en tur ändå...Sköt om er i värmen!

 
Catrin & Jamaika

Catrin & Jamaika

1 juni 2009 10:33

Vlka fina poäng :-) Stort GRATTIS!

http://www.my.opera.com/julgrahn/blog

 
Bosse&Troja

Bosse&Troja

1 juni 2009 10:45

Tjeja skötte sig ju kanonfint! Ni fick ju skyhöga poäng på allt! EN nolla, det skall man ju ha har vi hört, annars är man ju en toffel! Kan ju inte gå med på ALLT som matte säger ;)

http://doggar.bloggagratis.se

 
Josefin

Josefin

1 juni 2009 12:26

Oj vilka fina poäng för övrigt!!
Åh vad mysigt det ser ut med en liten innanför tröjan :)

http://eydimork.bloggagratis.se

 
Asta

Asta

1 juni 2009 19:20

Woaow, vilka poäng, helt grymmt ju!!! Hade varit kul att se den uppvisningen;-)

http://www.blogtown.se/blog.php?id=Asta65

 
Ingen bild

lollo o stefan

1 juni 2009 22:28

JÄTTEBRA jobbat av er båda!!! Nästa gång så... ;-)

 
Malin o CK

Malin o CK

2 juni 2009 22:27

Skit snygga poäng!! Grattis!!! Synd bara på det j-a ställandet.....

http://www.freewebs.com/mallanm10/index.htm

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards