Direktlänk till inlägg 19 juli 2009

Pinsamma Malletös!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Liten & Galen - 19 juli 2009 17:47

Jag har gått igenom tävlingens regler med den tokiga flera gånger men hon tycks ha ett minimaliskt minne................


Morsan släpade med Galen på lydnads tävling idag igen, innan dom drog meddelade jag familjens yngsta att vinna e allt som gäller. De e ju inte så svårt att komma ihåg.


Strax efter middag kom mor och Galen hem supernöjda ;) Gött va min första tanke klassvinnst :D


Men nej nej ynka 162 poäng kommer som hem med -PINSAMT:

 9 på platsen

10 på tandvisningen

9 på linförigheten

9,5 på läggandet

10 på inkallandet

0 på ställandet

10 på apporten

10 på hoppet

10 på helheten


Nång gång skall väl lillfröken fatta att det är 10 på alla moment som gäller?

 

Nu har hon ytterligare en bokstavkombination att "skryta" med så lite nöjd kan hon allt få va ;)


Grattis till lillskägget Lakritz som tog sitt första 1:a pris i tvåan i dag -Bra jobbat killen :D


Tass


 
 
Ingen bild

Yazz

19 juli 2009 18:36

Vad kan man väl mer säga än GRATTIS!!!!!!!!!!!
Jag har tänkt på er så det knakar. Familjen grymtade om jobb så det fanns inte tid till hejaklacksdeltagande .......... men i tanken så ......
Kul att Lakritz lyckades med sin tvåa, inte illa med förstapris där heller.
Själv har jag letat pinnar i skogen en stund idag, alltid något. Hoppas vi ses på tisdag!
Yazz tazz

 
Ingen bild

lollo

19 juli 2009 19:16

NOLLA på ställandet och ändå!!! 1:a pris! Grymt bra betyg på resten :-) grattis!!!

 
Ingen bild

lollo -igen

19 juli 2009 19:16

Glömde, Grattis till den svarte också :-) Bra jobbat inom familjen!!!!

 
Ingen bild

jenny å brudarna

19 juli 2009 19:34

Matte får börja med att skriva Grattis till mallen. Mycket snygga poäng!! nollor räknas ju inte :)
Sen vill toka traiken å galen Ghia lägga in ett litet veto om de här med schäfer jä.....
Wilse SKÄRPNING.
Brottar kramen å pussisar

 
Eva Glimmerdahl

Eva Glimmerdahl

19 juli 2009 21:35

STORT GRATTIS TILL LP1!!
Härliga poäng - vi grattar med jubel & applåder!!

http://www.hundarna.com

 
Anders o Jaffer

Anders o Jaffer

19 juli 2009 21:36

Fy f-n vilka snygga poäng , lillebror är helt tok impad . LP är en snygg bokstavs kombination . Jätte mycket grattis .

http://www.briardbusarna.se

 
Ingen bild

Malika & Åsa

19 juli 2009 21:51

SUPERSTORT GRATTIS! vilka grymma poäng!! själv ligger vi på rygg och semestrar ;-) hälsa Lakritz & Christina också o Gratta!!

 
Ingen bild

Baileys

20 juli 2009 06:23

Tjabba Wilse. Ja du min trogne gamle vän. Man kan inte vara annat än stolt med sådana ekipage i familjen....Ha det kompis vi hörs.VovVov

 
Josefin & Heidi

Josefin & Heidi

20 juli 2009 12:51

Jäklar vilka fina betyg på momenten *ser inte nollan* ;) Stort grattis, ni är så himla bra!
Kramar!

http://eydimork.bloggagratis.se

 
Tina & Theodor

Tina & Theodor

20 juli 2009 13:05

Stort grattis till er!Jättekul att se att de gick så bra.
Synd att jag inte kunde komma & kolla som tanken va.Men vi kollar på er i 2an istället!
Om vi hinner innan ni är klara med den också ;)
kramelikram på er!

http://goldentheodor.zoomin.se

 
Bosse&Troja

Bosse&Troja

20 juli 2009 19:16

Det var banne mig på tiden! Det är ni väl värda! Allt eller inget säg? ;) Bra jobbat! Nu tar ni tvåan!

Kramar från Bosse & Troja med familj

http://doggar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards