Alla inlägg den 30 november 2009

Av Liten & Galen - 30 november 2009 20:21

   Yehaaaaaaaaaa Morsan har varit ledig idag, så vi drog på låååååååång promenad. Jag hinner med ca 9 steg på en meter och på dagens sväng hann jag med nästan 100 000 steg. Liten gjorde nog mer än dubbelt så många tramp än mig.


Dårar på tur!

  

Jag såg ju givetvis till att hålla mig ur bild, ja räknar mig inte till dårarnas sällskap   


Galen, Whiskey och Lakritz passade på att ta en lerinpackning innan  vi va hemma på tomten igen. Morsan gastade nåt om att det luktade skit och tvingade oss att vara på utsidan medans människoduren och LITEN   gick in och kalasade på MINA kanelbullar grrrrrrrrrrrrrrr.


De blev inte så mycket kvar av familjens Galna när skiten va avduschad, hoppas vi hittar henne innan de e dax för John B.

  


Tass

Ovido - Quiz & Flashcards