Alla inlägg den 26 december 2009

Av Liten & Galen - 26 december 2009 21:41

Japp jag har en fantastisk förmåga att lära ungdjuren alla mina knep   


Lakritz har idag tagit sitt tredje och sista 1:a pris i lydnadskalss 2, ja e mäkta impad. De e en bedrift ja aldrig lyckades med under  mitt verksamma tävlingsliv.


Galen fick ställa upp som sällskapsdam innan de va dax för Lakritz att beträda ridhusets goda arom   

  


Grattis mormor och givetvis all ära till lillskägget.

  


Galen fick va med på en egen bild så hon inte skulla lacka ur på hemvägen, Hon gjorde sitt bästa för att kamoflera sig i omgivningen men de gick ju så där   

  


Tass

Av Liten & Galen - 26 december 2009 12:35

Ett/noll till gammelgubben   

  

Tjejerna har inte en chans mot en elit-snökrigare som Mig.


  

Dom kan fjäska hur mycket som helst men i den här fighten lägger jag mig inte   


  

Ståtlig som få!


Liten slarvade nästan bort sig själv i snön, SÅÅÅÅÅÅÅÅ orutinerad..........................

     

Galen kom till undsättning, en puff under magen och lillfia va på sigen igen   

  

De e sammarbete på hög nivå.


Tass


Ovido - Quiz & Flashcards