Direktlänk till inlägg 2 januari 2010

Underbart ;)

Av Liten & Galen - 2 januari 2010 15:00

Vi drog på låååååångtur idag, ja längre än vi brukar iallafall! Kaffe, pepparkakor och givetvis kanelbullar va med i morsans rygga.


Ja va taktisk och höll mig så nära ryggan som möjligt, tjejerna irrade runt bland snön.

  


Jäntorna har inte koll på livets godheter. Tur e kanske detr så jag får mer för mig själv   

  

Liten gnällde på det kalla underlaget!

  

Undra om hon kan hålla upp högertassen oxå???

  

Jajjemänn ;) hon har ett lager med olika trix   


  

Hon kan till och med hålla upp den i par 10 poäng eller?


Galen har inte fattat att tomtens tid e över, skägg e liksom ute nu!!!!!!!!

        


På hemvägen fick vi sällskap av grannhunden Nalle, å ja tycker VERKLIGEN illa om honom han vill ju bara stila för mina småtöser. Äcklig e va han e.

  

Ja visste med en gång att de va illa att älghundsjävlen gick med och "snackade" med tjejerna. När vi väl kom hem skulle Galen visa lite nya "trix" som hon snappat upp.

  

Men va fan de gjorde ju ont, ja grinade till och gick in.


                                             

Liten följde ju med mig som vanligt hon kan gå under alias skuggan...........

     


De e rätt påfrestande att ha nån så nära impå nästan jämt, efter en timme beordrade ja henne till skammhörnan.

  

Och där ligger hon än   


Tass

 
 
Ingen bild

Lakritz

3 januari 2010 09:39

Tjabba Hejsan. Det ser ut som om ni hade en underbar långtur i det VINTERKALLA vädret. Vi skulle följa med var tanken men "morsan" hade åkt på någon influensa. Hade jag varit med Wilse då behövde inte vår lilla Prisessa frysa om sina små tassar!!!!! För hon hade åkt på min rygg. Och den där grannhunden hade inte fått en chans att komma inärheten av småjäntorna, För som ni alla vet så är jag STOR & STÅTLIG!!!!! Eller hur Wilse???? Jag tror nog att "morsan" är mycket bättre nu så det kanske kan bli en långtur idag 3/1-010. Hur som hest Wilse så tittar vi nog förbi på en fika, För alla kanelbullar gick väl inte åt!!!!!!! Ha det så länge.VovVov

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards