Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

Dvärgarna tar över!!!!!!!!!!!!!!

Av Liten & Galen - 12 januari 2010 23:07

Japp då va det klart...................... Hundklubben e inte va den va när ja va aktiv. Hur tokigt som helst.


Kolla in de här gänget...................  

  

Åtta dogs totalt och av dem har sex stycken en mankhöjd under 40cm ?????????????????


  

The Original gang: Baileys, Jag så klart, Chivas, Fanny & Loke

 

De va bättre förr, på mina tider fanns de miniatyrer, men inte så man snubblade över dem vart man än gick!!!!!!!!!!!!!


Liten har ligger i hårdträning, tanten har tydligen bestämmt att hon e mogen att tävla snart??????????????


Hon har börjat få grepp om en del saker som krävs av henne, men tyvärr så saknas det mer än de som fastnat i den lilla teflonhjärnan.......... Här har ni bild bevis på hennes parad nummer (eller de lilla hon kan i lkl1).


Starten en solklar 10:a.

  


Undra om lillis har samma brytningsfel som morsan?

 

 Hon kanske ville vara på den säkra sidan, islag ger ju högst 8 poäng?

  

Klar fokusering ;)


  

Och ett stårlande avslut vid tantens vänstra fotled av mig hade hon lätt fått en 9:a.


  

Även här har dvärgarna ett klart övertag, helt hopplöst vart är hundvärlden på väg?


Tass

 
 
Ingen bild

Lakritz

13 januari 2010 19:22

Tjabba Hejsan. Ja du Wilse visst gör vi "småglin" så gott vi kan.Övning ger färdighet, snart så blir det konkurrens ute på tävlingsbanorna. När du var som mest aktiv Wilse då hade du ett gott gäng att luta dig tillbaka på. Det är en helt underbar och fin bild på er alla när ni tar en paus på klippan. Jag är nog inte ENSAM om att bli tårögd när man ser er.Hur som helst min MENTOR så är du THE LAST MAN STANDING!!!!! Ha det nu så bra. VovVov.

 
Sanna

Sanna

13 januari 2010 22:53

Fina kort på ett fint lydnadsgäng!!! Alla var ju görduktiga på platsliggningen. Gött att ha fått sätta i gång igen efter alla helger och trots kylan - en lyx att kunna träna inomhus.

http://www.allies.snabber.se

 
Sophia

Sophia

14 januari 2010 14:31

Fiiiina bilder. :) Jaa, skoj med våra små dp's. Verkligen bra att kunna vara inomhus nu när vädret inte är såå skoj för lydnadsträning. Kram

http://sophia-denovan.minwebbplats.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards