Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

Usch!!!!!!!!!

Av Liten & Galen - 28 januari 2010 21:22

Va de tränas här hemma, både på det ena och det andra.................... Denna vekan har töserna i uppgift att hålla en godisbit mellan läpparna en stund innan de får äta upp den. Jag har givetvis visat dem alla tips och trix. Galen snappade upp mina råd supersnabbt. Och kan nu uppgiften, men den lilla dåren hon slukar ju snabbare än en vessla. Morsan hinner ju knappt få upp godisen ur fickan innan Liten har svalt den hummmmmmmmmmmmmm v får se hur det går dom har ju till söndag på sig    träna, träna, träna.


Sen åkte vi upp till hundklubben, men där gick det undan. Galen gjorde sina första budföringar med skott toppen bra    Sen va det dax för platsliggning, oxå med pangandes. Och de gick som förväntat -kanon.


Sen pysslades det med lite smått och gott som frittfölj mm men då hade både jag och lillis slocknat i bilens så jag har ingen aning om resultatet.

  

Men tanten va nöjd så det gick nog bra.


Tass

 
 
Ingen bild

jenny å brudarna

29 januari 2010 14:20

Tjenare!
Va inte i går. Gud va duktiga ni e, här är de en halv meter snö på plan så nu funkar platsen kanon:) lägg hunden, gå en bit å gissa sen var du la den :))
Till och med så Ghia kan leka liten å försvinna.
Ha de bäst i vinter sverige.
Brottarkramen å puss på nosen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards