Direktlänk till inlägg 8 april 2010

Årets första spår!

Av Liten & Galen - 8 april 2010 16:59

Gick bra för unbgdomarna. G fick starta, 6 apporter in på noltid   

  

Min härliga lillsyrra i ett perfekt avlämnande.


Sen va det bara att gå på det igen .

  

Full focus.


Lakritz fick in sina 5 apporter nästan lika snabbt som Galen. Lilla röd e ju givetvis snäppet vassare, men hon bor ju med en extremt bra spårmästare.

  

Om L hade fått bestämma hade han skippat pinnarna, de tar ju bara en massa tid att stanna upp och få "belöning".

  

Men mormor uppskattar det nog, för hon behöver lite extra syre.

  

Snårigt värre, men skägget klarade sin uppgift kanoners.


  

Jullan och jag låg hemma och kollade på en repris av antikrundan medans kidsen roade sig bland granarna.


Tass

 
 
Ingen bild

Lakritz

9 april 2010 07:22

Tjabba Hejsan.Jag vill bara TACKA för en rolig stund uti skogen,Visst gick det bra att spåra,och det är ju inte så konstigt med sådana Läromästare som du & Baileys. MEN jag är lite besviken på dig Wilse.Här har vi tre varit ute i skogen å kämpat över stock och sten,INTE en j.....a kanelbulle kvar när vi kom hem!!!! Sicken ursäkt du kom med "Jullan" tog dem å bjöd sina kattkompisar" Ja du gamle man, Visst e du väl unt varje liten bulle.Ha det nu så "GÖTT" tills vi ses senare idag.VovVov

 
Sanna & Allie

Sanna & Allie

9 april 2010 18:29

Härligt att äntligen kunna gå i skogen och spåra! Vi hänger gärna med om det blir tillfälle på en helg. Min gamla mail är ur funktion, maila istället på susanne.landhage@gmail.com om det är något på G. //Kram

http://www.allies.snabber.se

 
Ingen bild

Prinsessan

9 april 2010 21:08

Härligt att du skriver, har saknat dig! tass

 
Ingen bild

Jenny å brudarna

10 april 2010 14:04

Hejsi svejsi.
Visst är de härligt med lite barmark igen, men se upp med den lilla röda som påminner om den tokiga å hon har lyckats skada en tå på barmarken. Fullt ös ut i linan i skogen kan bara resssultera i en troligtvis kraftig stukning, håll tummarna.... Är de inte bättre av vila å rimadyl till på onsdag så e de bara in igen å röntga lite :( Vila? va e de :))
Bästa brottar kramen å puss på nosen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards