Direktlänk till inlägg 12 april 2010

Alltid LEDIG!

Av Liten & Galen - 12 april 2010 20:00

Människorna borde alltid få va lediga om ni frågar mig. 

  

Tanken va att vi skulle ha grejat lite med våra växtligheter på ägorna idag, men vi valde att ta det lungt i solen istället.

  

Mmmmmmm så här borde vi ha det varje dag.


Liten gillar inte gruset, så hon fick hämta en (fortfarande hel) pläd från hundgården att sola på.

  


Lilla röd har ingen ro att sola.

  

Hon passade på att jaga de stackars humlor som vaknat från sin dvala.


Sen störde hon L och alla andra med sin hemska pingvin.................... de blir ett jävla pip från den lilla latexfiguren.

  

Tur att man e lite lomhörd    


Klocka behövs inte hemma hos oss, vi har full koll på när middagen e slagen.

  

Lillis har nämligen koll på varenda granne! Micke kommer hem vid tre tiden och George strax efter fyra. När båda herrarnas bilar står parkerade utanför garaget brukar de va dax för vår eftermiddags promenad.


Tass

 
 
Ingen bild

Lakritz

13 april 2010 19:26

Tjabba Hejsan. Det är inte så konstigt Wilse om du vill ha en slappardag för dig själv, så som yrvädren far runt på er tomt.. Så ta ett skutt över staketet som omgärdar er mark å sätt dig på bussen som går till Bifrost.. Här hemma kan vi lägga oss på en skön pläd på balkongen och smaska i oss en j....a massa KANELBULLAR i lugn å ro. Det låter väl bra min gamle mentor!!!! Ha det gött så länge.VovVov

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards