Direktlänk till inlägg 16 maj 2010

Här piffas de till ;)

Av Liten & Galen - 16 maj 2010 20:32

Paranteserna har fått ett spel, de piffas både inne och ute!!!!!!!!!!!!!!!!!


Farsan fick hem sin maskin i fredags och har man den hemma måste man tydligen använda den?


Så för att underlätta för småfolket (morsan som inte räcker över 160cm räknas tydligen dit) har far fixat stegfri höjd på vårt ena äppelträd.  Och samtidigt som äpplerna blir mer lättåtkomliga får vi en liten appelplan på tomten. Om töserna skall utveckals i sin tävlingskarriär kan de verkligen behövas.

  

Ja tror t o m att morsans guddotter Linn når äpplerna utan problem   


Och när mansiknen ändå e hemma kan man ju lika gärna se till att plantera lite

Saknas tyligen lite grejer här oxå men maskinen och far har iallafall gjort sitt, resten ligger på morsans axlar.  

  

Fint blir det, och en massa nya kisse ställen :)


Hundgården har oxå piffats till, jag har äntligen fått lite killiga inslag i huset, de kan behövas när man bor ihop med en massa fruntimmer. De va tal om en massa lila och rosa.................................... MEN VA FAN ja har nog med fjolligheter utan en massa lulllull. Morfar ställd sig på min sida och så här bra blev det.

  

Fortfarande inte klart, men killigt e det    om man bortser från Galens röda bit-terapimatta.


Våra utemöbler fick sig oxå en liten mjuk piff.

  

Inga ligg-förhårdnader här inte t o m Litens lägre platser fick mjuk antigkidpläd, fast ja tror inte att man kan få liggsår om man väger 4,2kg???? och NEJ de e inte tjejigt att vilja ligga mjukt!


Imon ryktades det om tjolöholm runt, regnar det stannar ja hemma, om de inte packas ner ovanligt mycket kanelbullar vill säga!


Tass

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards