Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

Oj!!!!!!!!!!

Av Liten & Galen - 27 maj 2010 19:45

Va tiden går fort när man har roligt!


De e ju en hel vecka sen ja satt och filosiferade sist. De har hänt så mycket att ja säkert glömt hälften   


Farsan fortsätter att piffa till vår appelplan, och morsan solar så for hon får chans, en alldeles lagom fördelning paranteserna imellan.

  

En egen flexibel kissevagn   trodde jag..................

Men dom stackars buskarna skulle tydligen rama in vår träningsplätt.

  

Jaja man kan ju pissa längs häcken oxå!


Mendans människorna slitit hårt har vi roat oss

  

Ungdomarna står för vattenlekarna

  

Högt som lågt!


Liten håller sig givetvis LAGOM nära vattnet

  

Tassarna kan ju iallafall behöva svalkas i värmen.


Ja ser till att hålla mig på torra land, man vet aldrig om simkunskaperna har börja vingla i den gamla kroppen   

  



Vi har ett gäng sten här hemma, morsan fick i uppgift att ta släpet och åka och hämta lämplig mängd sten till den nya muren.

  

Ett TON kom galen kärringen hem med, de gick kanske åt en så där 80kg till planteringen, De innebär att vi har en hel drös sten över!!!!!!!!!!!!!!!!


Nu stundar helgen i dörrkarmen   


Tass



 
 
Ingen bild

Lakritz

28 maj 2010 09:23

Tjabba Hejsan..Jag kan nog hålla med,Det var länge sedan man hörde något från Mölnlycke..Men när man ser bilderna så har ni faktiskt haft "HÄCKEN" full....Det har blivt så fint hos er,kul med lite nya hinder att ta sig förbi,Inte bara murar utan lagom hög häck att ta sig över eller under för en del småväxta...Ett strålande TRÄNINGSFÄLT!!!!! Vi ses snart.VovVov

 
Ingen bild

Prinsessan

28 maj 2010 21:09

vad flitiga dina parenteser är. Jag är säker att du kan simma, vi kan testa tillsammans. tass Sessan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards