Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Liten & Galen - 23 juni 2010 22:28

Om nån e sugen på ett gäng syrror så säg till jag har ett par över!!!!!!!!!!!!!


Idag kom Fensis och Dasisy på besök. Min drömbrud Cookie fick tyvärr va hemma och ta hand om Dasisys valp Ärtan    Små hundarna bestämmde sig för att dra på promenad utan mig. Men de kom tillbax väldans fort. Ja tror de va borta en halvtimme lite drygt.


Å JÄVLAR va de stank när kidsen kom tillbax bläääääääää!!!!!!!!!!!!!

  

Schnauzrarna skall igentligen vara kolsvarta, och är så i normala fall speciellt mina kuperade dvärgvänner. MEN inkletatde i lite skit kan man nog räkna in dem till den tigrerade kategorin!


Liten nöjde sig med att gnida sig emot tjejtjusaren Fenris, äckligt värre va de unga håller på nu för tiden. De va verkligen annat på min tid. Känsliga Super-G höll sig på lagom avstånd från de svarta skithundarna.

  

Både Liten och hennes sele hade en behaglig doft av avföring............... T o m Lillis ville fly från sin egen stinkutstyrsel!!!!! Daisy hade iallafall styr på sig själv i väntan på ett iskallt högtrycksbad

 


Jaja ungdomarna får nästan skylla sig själva, de har själva bäddat sin olycka!

  

Min prinsessa Cookie hade ALDRIG låtit kidsen skita ner sig så!!! Hoppas tvåbeningarn lär sig att de skall ta med oss gamla och visa på nästa runda!


Tass

Ovido - Quiz & Flashcards