Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Liten & Galen - 1 augusti 2010 19:36

Och ja som trodde att man tog det lungt på sin semester! Ja känner ju iof morsan vid det här laget och borde fattat för länge sedan att semestern skulle innebära ännu högre temp än på en vanlig "arbetsvecka" phuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!


Jag blev satt i arbete tidigt som satan i morses.

  

Men mig kan man inte lura, jag drog på mig farsan hörselkåpor och verkade upptagen hela förmiddagen   


Liten vaktade sågen.......................

  

Våga gå nära utan tillåtelse, det kan finnas en risk att lilltån ryker me vid olämpligt närmande!


Uppgiften idag va att bygga en trappa, och vi lyckades riktigt bra. Ungdjuren slet medans jag delegerade (och verkade upptagen).

  


Vi fick godkänt av farsan, finare trappa kunde han nog inte önskat sig.  


Tass

Ovido - Quiz & Flashcards