Direktlänk till inlägg 6 juli 2009

I löv ledigt :D

Av Liten & Galen - 6 juli 2009 20:45

De e allraste bäst när morsan e ledig en dag mitt i veckan. Idag drog vi till vallda för lite havsbad YEHAAAAAAAAAAAAAAA inget e lika soft som havet ;) Ja trivs rätt bra i vår lilla sjö här hemma, men nästa gång farsan får för sig att köpa ett hus skall han nog se till att det ingår hav på tomten oxå!


Liten höll som vanligt på att drukna, så hon lackade ur och ställde sig på en sten och SKREK medans vi andra hade det mysigt i saltvattnet! Tack mormor för dom toppen goda kanelbullarna ;)


När vi kom hem hade middagen lagt sig i spisen och väntat på tillagning ;)

Men morsan va inte sugen på skata så hon släppte ut honom???????????????? Men vi då??????????????????? vi har alltid plats över för grillad fågel!


Efter en heldag på havet behövs många timmars skönhetssömn, vi startade våran under soffbordet! 


Tass


 
 
Ingen bild

Baileys

7 juli 2009 06:36

Tjabba Wilse.Visst hade vi en underbar dag nere vid HAVET!!!Och höjd punkten efter vår LÅÅÅNGA simtur,det var de gör goda kanelbullarna som dukades upp...Och nu över till er lilla rätt som hade tagit plats i er kamin!!! Man har ju hört att katter är några riktigt bra jägare på att fånga fågel, så jag undrar om det är er "Julia" som har fångat & sedan försökt att fixa till en grillad pippi???? Ja du min trogne gamle vän,så fort man vänder ryggen till så kan det dyka upp nästan vad som helst.Tack än en gång för besöket nere i Vallda,Ha det nu så bra & ta hand om de dina.VovVov

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards