Direktlänk till inlägg 18 maj 2008

Mmmmmm Sköna sköna söndag

Av Liten & Galen - 18 maj 2008 22:32


En helt underbar dag på valsvägen, som sagt så stack tjejerna tidigt. Jag och farsan intog snabbt vertilkalt läge efter frukost.


 Innan frukost nr:1 hade vi det så här mysigt.


Vid lunch började vi bli hungriga igen och va tvugna att gå upp och äta frukost igen ;) Vi hoppade över promenaden och valde att spela lite boll istället -det e skönt när vi får fatta egna beslut utan att tanten lägger sig i. Helt enkelt har vi haft en underbar underbar söndag.


Farsan va tvungen att sticka iväg en stund så jag fick tillbringa några timmar i hundgården.


I samma vava som jag låg och jäste fjantade Liten och Lakrtiz runt i vänster cirklar. Stackar djur!!!!!!!


Tack och lov fanns det lite tid för lek.





A eller nån form av aktivitet iallafall?????Undra om mormor missade att ge odågan frukost i morses?


Liten fick frukost det e jag helt säker på för jag åt upp hennes rester vid lunch!


 I vanliga fall innehåller den gröna väskan ALLTID  godsaker lilljejen kan ju inte ha fattat det alla redan?????


Skylldig till tusen! Jag tror/vet att den lilla fick sin belöning :D För visst e påsen som ligger framför henne tom.


Jag har haft en fantastisk dag med far och efter att ha lyssnat på Liten i några timmar verkar det som BIM-tjejen och BIR-killen oxå haft en bra dag i kylan!


Tass och god natt!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards