Direktlänk till inlägg 7 november 2009

Höst igen??????????

Av Liten & Galen - 7 november 2009 18:20

Jaha då va snön borta!

  

Liten blev göööööööööööör sne nu när hennes fot-avtryck hade smält bort, hon försökte stampa ett litet märke i berget men lyckades väl så där. Man såg inte ens att hon försökt skrapa på granit ytan!!!!!!!


Inte nog med att snön e borta :( Våran morgon runda är helt demolerad............

  

Innan va det e stor yvig skog här med en massa roliga jaktbyten i, men nu i den här glesheten tror jag inte ens att ekorrarna kommer vistas.


Lakritz kom och charmade töserna en sväng, då glömde ju Lillis snabbt sin morgon ilska.

  

Han e stilig de lilla skägget.


Galen lekte gömme men de va ingen som ville leta efter henne, kamelonten försvann liksom i vegetationen. Tokfian gav upp efter ett tag och anslöt sig till resten av gruppen.

  


Tre timmar senare va det dax för lite vila och vad passar bättre än ett par gamla ekorrehem :D

  

Tripp, trapp, trull poserade så gärna på vår "nya" morgonrunda.


Sanrt kommer farsan hem med kanelbullar och ostbågar mmmmmmmmmmmmm ÄNTLIGEN LÖRDAG ;)


Tass

 
 
Ingen bild

Emilie

8 november 2009 14:32

Nej, men vad har dom gjort med er morgonrunda och vår spår/rapportskog?! Det borde vara förbjudet att göra så!

Galen är helt klart bäst på kurragömma :-D. Kram!

Ps vi kommer upp och hälsar på er på tisdagsträningen. Nu börjar abstinensen bli alldeles för stor...

 
Ingen bild

Lakritz

9 november 2009 20:03

Tjabba Hejsan. Snacka om att skövla skog. Visst e det tråkigt när dessa MASKINER får gå lösa i vår underbara natur.Men hör och häpna, I helgen som kommer så har vår klubb tävling i ELITSPÅR. Då kommer all natur att vara FÖRSTÖRD!!!! "Farsan" Ska gå ut Spår, Ja Ni läste rätt....Det är 1:a gången som han gör det. Men Lugn mina fyrbenta vänner han har lagt detta spår med en rutinerad spårläggare...Jag är rätt så IMPAD av "farsgubben" Att han gör det,Jag säger som storebrosan Baileys alltid sa,man gör så gött man kan. Och gör man det så har man gjort vad man kunnat...Själv så ska jag nog lura med mig "Farsan" så vi kan provgå spåret!!!! Han vet ju inte att jag är en hejare på detta "OXÅ" Ha det nu så bra,Nästa gång vi träffas så är det min tur att ta med FIKA: VovVov.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards