Direktlänk till inlägg 14 november 2009

Gammal -Ny -Trasig

Av Liten & Galen - 14 november 2009 18:43

Kolla nedan så fattar ni..............


Gammal:

  

Ny:

  

Trasig:

  

Jaja ja hade iallafall en och en halv dag i den bekväma, mjuka, goa, varma stolen.


Liten påstår att ALLT e Galens på hitt, men ja vet inte va d jag skall tro. Ja smet ut en snabbis för att lätta på trycket i hörnet och när jag kommer in igen ser jag lill råttan mitt i stoppningen *moooooorrrrrrrrrrr* men då va det liksom försent.

  


Tass

 
 
Ingen bild

Prinsessan

14 november 2009 19:55

Stakars dig Wilse, hoppas du får en ny stol utan att "Liten" kommer i närheten av den!

Tass Prinsessan

 
Ingen bild

Lakritz

15 november 2009 06:01

Tjabba Hejsan.. Ja Du Wilse,Säg den glädje som varar för EVIGT!!!!!!! Jag kan förstå att småjäntorna vill hjälpa till att inreda ert nya kryp in????? Wilse ta nu ett snack med Paranteserna & föreslå att de hyr en DVD med HOME MAKEOVER!!!!! Så att de små illbattingarna Ser vad som menas med Heminredning.För viljan att hjälpa till saknas icke...Lycka till Wilse.vi hörs & ses snart...VovVov.

 
Sandra

Sandra

15 november 2009 12:11

Stackers Wilse!

http://saz.smuligt.com

 
Ingen bild

Milton

16 november 2009 18:44

Så går det när ni slitna, trötta vuxna sitter nersjunkna och äter och dricker.... men inte kan träffa munnen... med olika typer av godsaker som Cola, glass mm. Häll/lägg det i hennes matskål direkt så får ni ha möblerna hela!


 
Ace

Ace

17 november 2009 08:16

*svimma* MIN MATTE SÄGER ATT MAN FÅR SMISK OM MAN SKULLE BEHANDLA NGN STOL, SOFFA ELLER ANNAN MÖBEL SÅ!!! mvh Ace "skåning" Hansen

http://www.utzi.se

 
Sophia, Cooper, Albus

Sophia, Cooper, Albus

18 november 2009 12:19

Oj hjälp! Roligt hade de säkert iallafall. ;) Den som var så fin...

Förresten, selarna passade perfekt! :)

http://sophia-denovan.minwebbplats.se

 
Ingen bild

Malika

18 november 2009 16:28

Tjosan! tror bestämt att det slått ner en kanonkula i stolen!!! :-) :-) (eller har det varit en liten råtta.....) Kram på dig Wilse! jag beundrar dig ditt tålamod!

 
Ingen bild

Frost

18 november 2009 19:43

När mannen är borta dansar damerna i fotöljen... eller hur var det där ordspråket nu igen?

 
Ingen bild

Lazy

22 november 2009 17:49

Blogga mer eller lägg ner!

 
Ingen bild

Malin o CK

23 november 2009 21:36

Är det säker att det var Liten?? Hon ser ganska oskyldig ut!!

 
Ingen bild

Lakritz

24 november 2009 07:05

Tjabba Hejsan.....Har små "jäntorna" ÄNTLIGEN lugnat ner sig, Eller har du Wilse utsatts för MANIKYR, Med sådana yrväder i familjen kan man aldrig vara säker!!!!!!! Personligen så tror jag du har drabbats utav den vanligaste åkomman "SKRIVKRAMP" Den kan man få när man kommit upp i åren... Rätt som det är så sitter du Wilse, vid den där konstiga manicken som kallas "LAPTOP" Eller det kanske e så HIMLA LUGNT & rofyllt i Mölnlycke. Ha det nu så bra så ses snart. VovVov.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards