Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Liten & Galen - 6 juni 2009 21:34


Jag får börja med att gratta Jullan på sin 11-års dag. När vi va ute och åkte idag såg vi att ALLA flaggade  för vår gamling -TACK!


Galen har varit ute och gjort bort sig på tävlingsbanan IGEN............... Att tanten aldrig lär sig. Första tävlingen fick hon ett 2:a pris på och jag tror att ambitionen va stegra idag men icke icke ett 3:e pris kom dom hem med???????????? PINSAMT. Jag tog ett snack med morsan och bad henne ta med mig nästa gång så skall jag bjuda på en sjudundrans uppvisning ;)


Idag skrapade den tokiga ihop 138p :(

8 på platsen

8 på tandvisningen

8 på friaföljet

8 på läggandet

0 på inkallningen

6 på ställandet

10 på apporten

10 på hoppet

10 på helheten

 Kommer man på tolvte plats (av 14 startande) så har man tydligen rätt att se Lite-n Wilsen ut ;)


På torsdag e det tydligen dax igen, och vi får se om jag får ta över eller om Galen får en chans till!


Lördagsmys & hallonbåtar



Ovido - Quiz & Flashcards