Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Liten & Galen - 24 juni 2009 22:51


Jag tog me töserna på lite sjövett idag! Men va fick jag för det?????????

Först visade jag min coola dykteknik 

Sen stod Lillis och tvekade en halvtimme men vågade som vanligt inte bli blöt om öronen. 

Galen gjorde ett tappert försök men hon behöver bevisligen hur mycket träning som helst för att bli lika skicklig som mig :D 



Efter dyklektionen va det dax att testa fiskelyckan 

Först lockar man till sig dem och sen........ 

Anfaller man ;) Nej de e inte fyra stenar på fotot!


Abborarna verkade inte va på humör idag så vi gick över till ekorre jakt istället

Liten e ju smidigast av oss tre så hon fick agera bete :D

Men dom små håriga rackarna lyckades oxå komma undan :(

Så jag valde att jaga Liten istället men hon uppsakttade inte min lek så jag fick byta syrra!

Galen e iallafall med på alla mina ideér :)


Tass

Ovido - Quiz & Flashcards