Alla inlägg den 10 september 2009

Av Liten & Galen - 10 september 2009 19:03

Ja som trodde det va en sjukdom? Jag har haft svamp sen jag va liten och blir inte av med skiten......................... I öronen och mellan tårna har jag hur mycket svamp som helst. Idag på eftermiddags promenaden trodde jag att tanten blivit tokig, hon tjoade och tjimmade????? För att hon hittade svamp?????? Min svamp suckar hon bara åt. till saken hör att hon e en usel svampplockare inte ens om hon trillar på ett gäng inser hon att det e plockvänlig svamp.

 

De ser ju inte ens gott ut bläääääääääääääää!

   


Småttingarna bade i det som gick att badas i.

 

Gegga Skrattande

      


Sjön.

        

 

Galen fick stanna i ett tag så leran lossnade Glad

  

Sen va det dax för apporterings stafett, men dårarna förlorade ju tid eftersom de hade gunpen emot sjön -korkat!

  

Liten ville inte vara med i stafett tävlingen hon valde att vara domare den lilla badkrukan.

  

 

Innan hemgång fick Galen stå och droppa av ett tag................... fattar inte att den lilla röda kan ta åt sig så mycket vatten! De e ju synd om fiskarna skulle behöva vada.

  

Medans den tokiga torkade passade jag på att smaska på kanelbullarna som morsan mutat mig medSkrattande

 

Tass



Ovido - Quiz & Flashcards