Alla inlägg den 24 september 2009

Av Liten & Galen - 24 september 2009 22:20

Nu e det nära att tre blir två....................... Igår höll lillis på att skrämma slag på morsan. Vi brukar få springa lös på dom flseta promenader, jag e ju givetvis alltid lös. Men tjejerna har lite andra regler. Igår trodde nog morsan att ytan vi va på va safe från kaniner, rådjur och andra roligheter. Så hon släppte lös min mellan syrra till hennes STORA skräck.................. 300 meter bort ser lillfia tre cyklister som rusar förbi i en väldans fart. Hon laddar sina små ben och drar i väg i en jävla kareta. Men hon missar ju att det e en bilväg imellan henne och bytet X2................ Att inte morsan dog på kuppen!!!!!!! De finns en risk att ett nytt hem diskuteras om hon skrämer tanten igen, passa dig lillis.

sitt   Vaken  

(Nostalgi......... nu e hon faktiskt två kilo tyngre)


Nu har den lilla koppelstraff i några veckor framöver, jag börjar fundera på om hon nånsin kommer att få friheten att va lös igen? Det får tiden utvisa?


Hur som så har jag haft en väldans massa bra promenader idag där jag fått strosa runt fri alldeles själv :D Så visst stämmer det som det sägs -Inget ont som inte har nåt gott me sig!


Tass


Ovido - Quiz & Flashcards