Direktlänk till inlägg 11 juni 2009

Tredje gången gillt?

Av Liten & Galen - 11 juni 2009 23:42

Nu har vi precis kommit hem från en hemsk kväll brrrrrrrrrrrrrrr. Den började bra med en runda i solksenet. Men slutade i katastrof!!!!!!!!!!!!!!! Vi blev medsläpade till hundklubben för att agera hejaklack åt den tokiga. Men alldeles innan de va dax för tokfian började det ööööööööös regna och jag och Wilse gav upp. Hon får banne mig klara sig utan klack!


Det dröjde jättejätte jätte länge innan hon kom tillbax till bilen så vi började ana att det inte gått så bra. Men tji va vi trodde fel, våran lillsyrra gick och vann sin klass GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT :D Nu kan vi till och med umgås med henne bland andra utan att skämmas.


Så här blev domen idag: 185,5p och ett första pris.

10 på platsen

10 på tandvisningen

8,5 på linförigheten

9,5 på läggandet

10 på inkallningen

9 på ställandet

8 på apporten

9 på hoppet

9,5 på helheten


Så nu hoppas vi att det va tredje och sista gången det tar nämligen på mina krafter att vara cheerleder speciellt i kyla och regn ;)


Galen kom upp sig i världen (i Wilses mått mätt) efter dagens övningar och får nu dela favobädden!


Rabarberpaj och smultron





 
 
Bosse&Troja

Bosse&Troja

11 juni 2009 23:56

STORT GRATTIS! Grymma poäng! Gott att det lossnade för er idag! Det var ni väl värda! :)

Kramar från oss!

http://doggar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lakritz

12 juni 2009 00:35

Grattis Galen! Ja viste väll at det skulle gå bra för er.Du Liten ja tror att du e lite avundsjuk på Galen, själv fick ja ligga hemma för matte skulle på nån löjlig fotbollsträff,dumt när vi kunde varit med o tävlat istället. Ta hand om dagens vinnare, vi ses

 
Ingen bild

Melker

12 juni 2009 03:18

Stort Grattis till er!!! Snyggt!!! Nu ska jag säga till matte att hon får ordning på den gråa slyngels vi tvingas åka runt med;-))

 
Qita & Gonzo med familj

Qita & Gonzo med familj

12 juni 2009 04:06

Stort GRATTIS till ett kanonresultat och klassvinst. Önskar brorsan Gonzo med familj

http://freewebs.com/qitagonzo

 
Ingen bild

Lazy

12 juni 2009 06:09

GRATTIS!!!

Jag lär mig så mycket varje dag nu när jag är så ung.
Tänk vad lite regn kan göra, GRATTIS!!!

Hoppas det regnar hela sommaren, så har vi snart en Svensk mästare i familjen!




 
Catrin & Jamaika

Catrin & Jamaika

12 juni 2009 06:51

Stort GRATTIS! :-) :-)Det såg riktigt fint ut på plan :-)

http://www.my.opera.com/julgrahn/blog

 
Ingen bild

Baileys

12 juni 2009 07:16

Tjabba Wilse.Ja nog kan man säga att den GALNA tjejen kommer att gå hur långt som helst på tävlingsplan!!!!Hon har äntligen fattat vad det hela går ut på.Men det kanske är inte så konstigt, med sådana lärare som du & jag.Ha det min gamle vän.VovVov

 
Ingen bild

lollo o Stefan

12 juni 2009 07:25

JÄTTEGRATTIS underbara valpköpare med din Galna! Vi är så stolta och glada!!! wilse är snäll som låter henne fira på hans bädd, men vi såg nog att han räcker tungan åt henne ;-)

 
Ingen bild

gunde

12 juni 2009 09:47

GRATTIS! Syrran! önskar brorsan.

 
Ingen bild

jenny å brudarna

12 juni 2009 10:54

Grattis grattis.
Vilken bästis :-)
hmm, man kanske skulle tävla oftare i regn då...
Kjaamiz på er alla

 
Ingen bild

Yazz

12 juni 2009 11:20

GRATTIS!!!!!
Tänk Wilse att du lyckats lotsa min favoritpingla så långt!
Grattis till dig Galen, du fixade det. Ibland är det en bra indikation när någon har så mycket kreativitet som du. Belgare är något alldeles särskilt :)

Yazz tazz

 
Anders o  Jaffer

Anders o Jaffer

12 juni 2009 11:37

Snyggt jobbat tjejer :)

http://www.briardbusarna.se

 
Sandra

Sandra

12 juni 2009 13:51

Grattis!!!!

http://saz.smuligt.com

 
Ingen bild

Malin o CK

12 juni 2009 21:56

Snyggt!! Grattis!!

 
Eva Glimmerdahl

Eva Glimmerdahl

12 juni 2009 22:02

STORT GRATTIS!!!
Riktigt snyggt jobbat!!

http://www.hundarna.com

 
Ingen bild

Malika

14 juni 2009 12:44

WOOW!! här åker man på semester och då slår min trygga platskompis till med full kraft!! SNYGGT jobbat!! GRATTIS!!!! Psst matte hälsar också.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards