Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

Avslagna

Av Liten & Galen - 22 juni 2009 21:18

Jag å farsan har inte vaknat till liv ännu................. Tjejerna lämnade oss i onsdags för att dra på hundläger?????????????


Dom kom hem i söndags, glädje eller ångest?? De va ialla fall med blandade känslor vi blev väckta ;)


När ja va i mina gyllene dagar och va på läger så va vi helt slut när vi kom på hemmaplan igen, men töserna verkade bara ha vilat för dom va nästan piggare än när dom åkte :(


Det finns bildbevis från deras spa- weekend


Två slöa svartingar!


En utslagen tok!

Det verkar ha vart ett jäddra bra läger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag härmar min polare Angus och säger WE SALUTE YOU!


Tillbax vid tangenterna yours forever WILSE ;)

 
 
Ingen bild

Malika

22 juni 2009 22:10

Ja du förstår Wilse...dina tjejer har ju energi för alla på hela lägret ihop så inte konstigt att dom var pigga....ja jäddrar i min låda vilken stämma Liten hadde, hon ledde körsången och Galen stod för spexet.....Men ack vad kul vi hade. Vi saknade ju dig förståss. Kram

 
Ingen bild

Baileys

23 juni 2009 06:37

Tjabba Wilse.Det var ett tag sedan du fick låna DARTORN,Ja du min gamle vän våra slynglar har säkert haft det gör skoj på sitt första läger,Du kommer väl ihåg när vi var på vårt första läger,Då var vi "KUNGAR" redan då.(Det tyckte nog bara du & jag)Lakritz han tjatade om detta hela Söndagskvällen hur roligt det var att leva LÄGERLIV,han tyckte det var lite negativt att man måste stiga upp samtidigt som Tuppen!!! Och så bli komenderad att utföra en j....a massa övningar.Han tyckte att ett läger ska vara avkoppling.Ja du pojk sa jag. Detta var bara ditt första läger!!!! visst har jag & "farsan" oxå haft det skönt. Dom ska bara veta vad som nalkas på kommande "AVKOPPLINGS LÄGER" Hur som helst min gamle trogne vän, KUL att du är frisk från din skrivkramp!!!Ha det nu så bra & ta hand om de dina,vi hörs snart igen.VovVov

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards