Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Liten & Galen - 19 februari 2009 22:14


.....till mig ! Jag hade nästan glömt bort hur trevlig jag kan vara när jag sätter min charm sida till.


Vi träffade Yazz, Baileys och Lakritz för att kolla läget runt delsjön idag. Till en början höll jag ungherrarn på halster, men efter ett tag flög lekinviter in i min hurtiga kropp :D Gissa om ungdomarana blev förvånade, jag kan räkna de gånger jag spontat bjudit in slynglarna till lek på min ena baktass. Nu e det iallafall gjort så jag kan vara lite grinig och tvär nästa gång vi ses utan att skämmas.

De tar på krafterna att agera lekfarbror! 

(Eloge till Liten som faktiskt försköker få Galen att gå till vänster).

Hon e stark den lilla svarta, Galen kanske inte gick åt vänster? Men på öronen stod hon iallafall :D


Tjejerna va i sitt esse under hela promenaden............... dom flängde hit, dit, fram och tillbaks i nästan två timmar phuuuu jag belv trött bara av att kika på dem.

(Tydligen så tog rundan på lillis krafter oxå).


Ett stort tack till killarna som hjälpte till att trötta ut mina små syrror ;)


Tass


Ovido - Quiz & Flashcards