Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Liten & Galen - 14 augusti 2009 23:18

Mmmmmmmmmm inget går upp mot en lååååååååååååång underbar sömn ;)

Tjejerna vaknade tidigt som vanligt, men farsan tog ut dem så jag och morsan kunde slumra vidare en stund ;)


Sen drog vi ner till vallda för lite miljöombyte. Jag, Galen och skäggen fick äran att samla pinnar på lite olika ängar. Den tokiga skötte sig jätte fint vid första ängen, hämtade och lämnade alla kvarglömda pinnar. Vid andra försöket valde hon att käka harskit mellan pinnplockningen men runt kom hon :D


Sen bjöds det givetvis på nybakt........................ Varma gräddiga kanelbullar mmmmmmmmmmmmm vi har haft en toppen dag ;)


Hemma fick vi fredagsben av fasan, vi skulle tydligen dela???????????

De e lättas att stjäla från lillis :D

 


Men på nåt sätt lyckades lillråttan finta mig och knycka mitt ben :(

Jaja det kommer ju en dag imorgon oxå, å då skall jag nog kunna slarva bort lillis bakom en gran på morgonrundan ;)


Tass

Ovido - Quiz & Flashcards