Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Liten & Galen - 18 augusti 2009 23:59

De e med en stor sorg som jag tar farväl av min trogne, "gamle" allierade vän! TACK för din tid och lärdom :)


Jag citerar en av morsan vänner " De måste va synd om resterande hundvärlden. För de hundar som jag håller nära hjärtat är ju verkligen de BÄSTA. De e ju tråkigt för alla andra som inte får ta del av de allra bästaste djuren".

Inte ett ordagrant citat men jag är säker på att du låg högst upp på listan Bailan ;)


Men hoppa inte hage förlänge, när vi ses i nangijala åker du på storstyk som vanligt :D


 Tur att skägget har skyddat dig i många lägen ;)



 

Kanske inte här :D


 Men här verkar det som om haklappen kommer väl till pass.


 

Lillskägget kommer alltid se upp till dig.


Tass kompis



Ovido - Quiz & Flashcards