Alla inlägg den 10 december 2008

Av Liten & Galen - 10 december 2008 23:02


Födelsedag i går, plågad idag........................ Stackars Liten!


Vi blev överlyckliga imorses. Alla tryckets in i bilen och på väg mot morsan jobb :) Första gången vi fick följa med, oooooo va jag förberedde mig. Med mitt allra bästaste JAG. Men till vilken nytta :(................ lillis va den enda som fick följa med in morrrrrrrrrrrrrrr Och när hon kommer tillbax har hon en stor böld uppe på nacken??????????????????????? Hon blev tydligen på tvingad nåt ettårs gift, utan det fick hon inte lämna byggnaden!  Som om misshandeln skulle vara nog!!!!!!!!!!!!!!! nä................  olagahot fick hon oxå ta emot. Nästa gång släpper jag inte den lilla ur sikte -JAG skall skydda henne.


Hemma hade farsan fixat fika lagom tills när vi klev in genom dörren mmmmmmmmmmm inget slår nybakade kanelbullar, jag delade med mig till tjejerna. Liten glömde genast bort mardrömmen på morsans jobb och gläfste raskt i sig två kanelgifflar (bättre storlek på dem än jätte kanelbullarna som jag brukar inhalera).


Tass



Ovido - Quiz & Flashcards