Alla inlägg den 17 december 2008

Av Liten & Galen - 17 december 2008 23:26


Vaknade nyss till, morsan gav mig precis en dansk-skalle, jag är tydligen tvungen att flyye mig från sängen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


Den gamla tanten börjar väl snart snarka så de e lika bra att gå och slappa i soffan och kolla runt lite på cybern.


Och va väntar där????????????????? H-emska h-emska bilder på släktingar till Galen.

http://www.krokasmeden.com/h-kull/hvalpsidan.htm

Fy............... dom ser ju ut som H-uliganer.


Inte nog med H-uliganerna............ Det finns en massa I-dioter oxå????????? Va ska man med alla I-llbattingar till?

http://www.krokasmeden.com/i-kull/valp/ivalpsidan.htm

I-ntetsägande är va de är!


Flyttar det hem en h-elvetes valp till har dom sett mig för sista gången!



Av Liten & Galen - 17 december 2008 21:50


Har jag blivit utsatt för idag!


Morsan tog med sig töserna till hundklubben så att jag och farsan skulle får lite lugn och ro.


Och när vi har det tjejfritt hemma brukar jag ha förmånen att få gå i kylen helt själv :)


Men jävlar va arg jag blev idag när jag skulle plocka ut mormors hemma gjorda köttbullar.

 

WANNABE???????????????????? Hur i helvet änkte dom (mor &far) då??????????


Den muskulösa siluetten gör sig iof rätt, men wannabe lägg av.


Och när jag i ren ilska vänder mig om för att återgå till sovrummet råkar jag snegla på frysen. Om jag va arg innna blev jag ursinnig av den hemska synen mooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

 

Va FAN????????????? När i helvete blev lillis perfekt?????????????


Arg som ett bi gick jag och la mig och jag bara totalvägrar flytta mig. Vill morsan sova under täcket inatt får hon gå ner och lägga sig i bäddsoffan. JAG tänker banne mig inte flytta en endaste tum. Hoppas mor får en otäck natt fylld av mardrömmar.


Morr från en grinig herre

Ovido - Quiz & Flashcards