Alla inlägg den 14 december 2008

Av Liten & Galen - 14 december 2008 22:55


Jag har framfört grattisarna till lill skägget, och det ångrar jag djupt!!!!!!!!!!!!!!!!!  Om han va mallig innan blev han bror duktig så fort han fick reda på att han fått en massa grattisar..............................


Idag skulle mor göra skåne tur och retur, efter en lååååång övertalning fick jag och Baileys vara hemma med farsan och greja i garaget medans tjejerna och bror duktig drog till skåne. Vi fick gjort hur mycket grabbiga saker som helst. Montera en rotortilt måste väl ändå räknas till det som va mest grabbigt av allt, 20 kanelbullar på mindre än 3 minuter ligger inte långt efter??????


Julia har förberett sig på JUL-afton hela helgen och kommer förmodligen göra det samma veckan som kommer....... Kattf-n har fått för sig att vi firar dagen för att hylla henne JUL(ias)AFTON!!!!!!


Jaja gammelkatten kan väl få tro det om hon vill.


Nu har tjejerna varit hemma ett tag, och jag har bestämmt mig för att tillkalla John Blund så jag kan få lite lugn och ro aå här på sluttampen av veckan.

Tass

Ovido - Quiz & Flashcards