Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

Yehaaaaaaaaaaaaa!

Av Liten & Galen - 20 februari 2009 22:57


Återigen har helgen kommit på besök ;)

 

Vi firade in helgdagarna med lite smaskiga ben.


Husherren i floda fyller år imon och bjöd in nära och kära på smörgåstårta och chokladmousse idag, men jag valde att stanna hemma inga kanelbullar inget kalas för min del.


Tjejerna kom precis hem och berättade om kvällens äventyr, dom verkar ha haft det supermysigt med familjerna Andersson, Lindberg, Heikka & Påhlsson!


Pro-gänget (undertecknad och Jullan) önskar självklart grattis och tackar för inbjudan, vi kanske dyker upp nästa gång!


Tass

 
 
Ingen bild

Jenny å brudarna

21 februari 2009 10:19

Å guttit ni har de.
Tänkte bara sända iväg en hällsning om att vi saknar er.
Gissa om Trix å Ghia tyckte Liten posade vackert, att bli en schäfer bara sådär är de ju inte många som klarar men Liten fick en tia direkt.
Brottar kramen till dig Wilse, du kan ju inte leka pro hela tiden.
Puss på er brudarna

 
Ingen bild

lollo

21 februari 2009 17:44

Underbara bilder, som vanligt! Kan ju tänka mej hur Wilse har det med tjejligan :-/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards