Direktlänk till inlägg 13 augusti 2009

Kids!!!!!!!!!!!!!!!

Av Liten & Galen - 13 augusti 2009 22:04


Jag och Bailan kom efter moget övervägande överrens om att låta ungdomarna ta en promenad utan oss pensionärer ;)

Badkruka?????????

Inte direkt;)


Lite höll sig som vanligt så nära land som möjligt.

De e ju dumt att bli blöt i onödan!


Tokstållarna grejade med lite av varje.

Inget e som evig väntan............................

Lakritz fick med sig en myra ut i sjön men ja tror han fintade bort den!

Galen väntar på Liten! Å där kan hon vänta.

Lakritz tröttnade på att va själv i sjön, så han gick upp och latjade lite med sin skugga!

Å när lillis inte kommer till sjön verkar det som om man får jaga henne på land :D


Liten sökte skydd hos mormor!

Rädsla???????????????????


Både Lakrtiz och Galen åkte på sig en rejäl åthyvling så dom slutade.

Skägget gick snällt och la sig.


Galen spanade på änder och Liten fortsatte att käka fågelskit!


Tass



 
 
Ingen bild

Baileys

14 augusti 2009 09:47

Tjabba Wilse.Tack för igår,Det var ju ett genialiskt drag ut av dig & mig att lura iväg småttingarna på lite vatten lek!!!!! Vad jag menar det är ju att vi fick alla kanelbullarna.Och "badkrukorna" blev ju inte lottlösa när de kom hem, vi hade ju dukat upp med Mariekex....Ha det nu min gamle vän så ses vi i Floda i helgen För lillhusse Milton har fyra-års kalas (mer kanelbullar)VovVov.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards