Direktlänk till inlägg 23 augusti 2009

Mys söndag!

Av Liten & Galen - 23 augusti 2009 18:59

Först vill Mormor tacka för allas varma omtankar! -Tack.


Igår drog vi ner till vallda för att få lite luft ombyte. Hur gôtt som helst, närvi kom ner stod middagen klar mmmmmmmmmmmm marinerade kanelbullar. Sen va det dax för tång-spa nere vid viken.


Idag startade vi dagen med pusskalas. Lillskägget fick ligga på andra sidan och tråna :)


Galen har precis varit inne och rensat resterna från gårdagskvällen. på eget bevåg!


Efter tösernas köks-inbrott tog dvärgarna ett litet race runt tomten.


Lakritz ville oxå va med men han tappade bort dem i första minikurvan :D


Idag har våran lilla vän Isa varit vacker bland västkustens alla valpar. Hon va vackrast av sin sort så vi säger givetvis grattis till Is och hennes familj!


Tass

 
 
Ingen bild

Malika

28 augusti 2009 08:10

Wilse! Den goa pussen hade jag velat ha ;-) kram

 
Bosse&Troja

Bosse&Troja

28 augusti 2009 13:23

Tack för de fina presenterna! Pappa och Mio fick INTE i sig den 400grams råttan kan vi ju säga! :D Men å andra sidan, helgen är lång!
Om du viste vad glad Troja är över att inte vara minst längre!
Nu väntar vi bara på att lill-syrran skall komma hem från sjukan!

Massa kramar från oss!

http://doggar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards