Alla inlägg under augusti 2009

Av Liten & Galen - 8 augusti 2009 20:08

Sjukt va många bokstäver Galen har samlat på sig hon e ju bara strax över året!!!!!!!!!!!!!!!!


Själv kan jag titulera mig med HDAEDUAKUAMHLPKORAD men lillfia e ju inte långt ifrån.................. å jag som haft 9 år på mig att samla på mig alla bokstäver!!!!!!!!!!!!


Galen bjöd på smaskiga ben när hon och mor kom hem efter den tokigas mh-test och en lååååååååång arbetsdag!


Lillis knyckte MITT ben...........


Och latjade runt en stund. Jag hoppas verkligen att hon får magknip :D 


Men ja e inte sämre än att jag kan käka upp hennes ;)


Tass

Av Liten & Galen - 4 augusti 2009 23:49

Jag hade inte räknat med att de skulle va så krångligt att sätta upp väggar :( Vi skulle ju överraska morsan idag när hon kom hem från jobbet.

 

Det går ju framåt men vi e långt ifrån klara................


Jag kanske kan muta skäggen med ett ben? Så kankse det går lite fortare? Tåls att fundera på!


Tass

Av Liten & Galen - 3 augusti 2009 20:27

Idag har vi (mina slavar) lagt på taket på vårt nya hus. Imon tror jag väggarna skall få komma på plats ;)


Liten och Galen fick hålla sig på insidan i dag, så dom små inte blir förkylda i regnet!

Töserna roade sig med dragkamp, svårt att lista ut vem som vann ;)


Tass

Av Liten & Galen - 2 augusti 2009 20:42

Oj de e jobbigt att bygga hus................ 

;) Så det gäller att vila när man satt andra i arbete.


Farsan och morfar gör sitt bästa för att få räta vinklar.


Lillis testar om det  går att ligga på sidan utan att rulla av ;)

Än så länge verkar det ok.


Galen och Lakritz kan man inte lite på så dom fick göra det dom e bäst på.

BUSA :D


Och mysa givetvis.


Familjen förbereder för kanelbulle fest, mormor e en hejare på det där med bullar och godsaker ;)


Tack alla mina arbetsmyror för idag!



Ovido - Quiz & Flashcards