Alla inlägg den 1 april 2009

Av Liten & Galen - 1 april 2009 20:58


Yehaaaaaaaaaaaaaaaaa idag har vi haft en underbar dag. Morsan valde att va hemma och mysa med oss idag. för er som inte bor här på bästkusten kan jag skvallra om att det varit sommar idag VARMT och SOLIGT mmmmmmm


Å vi har inte gjort nåt vettigt alls ;) Givetvis har vi promenerat som vanligt, resterande tid av dagen har vi spenderat mitt i solen och gjort nada ;)


Jag knep ju en av de nybäddade kuddarna i går kväll. Men jag somnade nog ifrån min skatt och vaknade med en otrolig kramp i nacken. Och det verkar som om jag får sova platt idag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Galen har nämligen demolerat min kudde, nån gån i natt när jag va upptgen med mina drömmar snodde hon den :(


Jag hörde med farsan om det gick att laga min myskudde, men det verkar änna kört! De e lättare att köpa en ny.......................... Jag skall ta en sväng ner i källaren och se om det ligger nån gammal kudde jag kan vila mitt tunga huvud på i natt, hittar jag ingen får Galen ställa upp med sin mjuka mage. Jag återkommer med en uppföljning imon.


Tass

Ovido - Quiz & Flashcards