Alla inlägg den 11 april 2009

Av Liten & Galen - 11 april 2009 18:09


Till alla vi känner!


Startade dagen med en tur till sjön för vårens första dopp. Härligt!

Liten höll sig i undan, honvågade inte komma nära vattnet går man vid kanten finns det en risk att ,man blir blöt. Galen där emot gjorde sina dagliga race både i och utanför vattnet.


Jag valde att starta lite lugnt, de e ju ingen högsommar direkt.

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr den lilla gula har ju skyddande päls så de e klart att hon inte fryser!

Galen blev impad av mina skuggtrix , och va tvungen att testa själv.

Vi fick lite bråttom så nån längre tur i vattnet blev det inte. Vi fick nämligen en ibjudan från lillhusse i floda förra veckan, å en härlig påsklunch tackar man ju inte nej till :)


Nu e vi hemma igen mätta och belåtna, om en timme eller två blir det påskmiddag så jag får lägga mig en stund och sträcka ut magen så jag kan trycka ner lite mer ägg vid nästa måltid.


GLAD PÅSK!

Ovido - Quiz & Flashcards