Direktlänk till inlägg 21 december 2008

Oj va tiden rinner iväg................

Av Liten & Galen - 21 december 2008 20:45


.............tänk att om bara några dagar kommer Santa Claus på besök :)


Sen senaste blogg inlägget har jag bättra på mitt humör lite grann. Morsan tröttnade på mitt griniga humör och gav mig ett ultimatum. Antingen skulle jag bli lite gladare annars skulle hon se till att tjejerna fick nya hem HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Lite sympati va ju allt jag ville ha............................de e ju tjejerna som gör det värt att kliva upp på morgonen. Färdig grinat JAG LOVAR att vara på bättre humör, TÖSERNA måste bara få stanna.


Alla klappar är bokade och leveransen verkar bli på jul(ias)aftonsmorgon. Pipisar till tjejerna, saftiga tuggben till resten av (Love, Baileys, Whiskey och Lakritz). Mor och far får dela på en mysig pläd (som tar förmycket plats i hundgården) det skall nog göra alla glada ;)


Helgen här i mölnlcke har varit toppen. Långa promenader med och utan regn. Jag har tränat tjejerna i uppletande dom är duktiga på att hämta in olika typper av föremål, avlämningen gjorde dom perfekt hos mig istället för hos morsan :D de e en fråga om förtroende ;) ;) ;) men de tycks tanten ha missat ;) ;) ;) ;) ;)


Veckan som väntar kommer att ha med sig en massa massa massa mys, god mat och kärlek, så jag ser verkligen framemot måndag.


Tass


 
 
Melker

Melker

22 december 2008 18:10

Fasen grabben...-Du har rätt...Hur trött jag än må va på packet jag bor me´, så vill jag inte va´utan dom...Möjligtvis den uppstickande "flugsnapparna" då...Chit va ödmjuk man blir så här vid jul. Kämpa på me´dina brudar*kompistazz* Så ska jag kämpa vidare med grabbarna här och söta Akki. Vi hörs...Men håll svansen högt polarn

http://www.blogtown.se/blog.php?id=Asta65

 
Ingen bild

Baileys & Lakritz

22 december 2008 19:18

Tjabba Wilse,Hejsan hejsan."Lillbrosan" & jag håller med dig,små tjejerna tar mycket plats,men utan dem vad vore livet DÅ??Du kompis, Lakritz & jag låg på golvet inne hos "morsans"arbetsrum & vilade efter en god måltid,& helt plötsligt började det osa så ljuvligt gott i från köket,HON hade satt in den STORA julskinkan i ugnen,Lakritz & jag tittade på varandra med stora ÖGON!!Äntligen så har hon fattat att man kan tjyvstarta.Nu blir "farsan" glad när han kommer hem efter ETT HÅRT ÖVERTIDS ARB:"Morsan" har säkert lagt sig men vi två tar emot honom i hallen & leder in honom i köket,För då blir det SKINKA,ja du Wilse detta är nog den bästa stund på året.Ha det nu så gött kompis så hörs vi snart igen,VovVov.

 
Ingen bild

Åsa & Malika

22 december 2008 22:22

Ciao Wilse!! Ja du, utan dina tjejer hade nog livet varit lite fattigt liksom...man vänjer sig snabbt. Du får nog allt stå ut med dom ,för vad skulle dom göra utan sin trygga farbror som leder dom i livet!! Då hade det nog allt blivit lite väl vilt på Valsvägen. Nu får du njuta av vad tomten har i säcken, du måste ju få berg av paket. Önskar dig och hela din familj en riktigt GOD JUL & Gott NYtt år!!Morsan ville visst va med på ett hörn med ;-) Kramis Mallan Mallgroda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards