Direktlänk till inlägg 9 april 2009

Vänta lite nu!!!!!!!!!!!!!

Av Liten & Galen - 9 april 2009 22:44


Jag får nog ta och förklara mig lite! Galen e ANMÄLD till tävling, hon har alltså inte startat ännu! I början av maj skall debuten klaras av ;) Och det blir lydnad, hon har snart åldern inne för att leka med dom stora pojkarna i bruksvärlden men inte riktigt änn.

Jag kommer givetvis att hålla er uppdaterade om hennes bedrifter.


...............Jag va hemma hos Baileys och drog ett parti poker medans småttingarna tränade på sina lydnadstrix. Så nu kan jag och två nöjda töser dra oss tillbaka, vi måste ju vara på vår vakt när påskharen kommer smygandes!


Tass


 
 
Ingen bild

Malika

10 april 2009 07:14

Hejsan! Hur många grodor blev platta på vägen? ;-) Påskharen klipper ni lätt, ni är ju tre. Ha en riktigt GLAD PÅSK!! Kram Mallan

 
Ingen bild

Yazz

10 april 2009 09:13

Jag följer med spänning fortsättningen, Det är fint Wilse att du håller oss informerade! om Galens framfart så klart :)
Dom stackars grodorna får väl lära sig lite trafikvett! Dte blir så slirigt annars ....
Glad Påsk till er allihopa!!!!
Yazz tazz

 
Ingen bild

Baileys

10 april 2009 10:45

Tjabba Wilse.Tack för att du tittade förbi igårkväll.Det här med att dra en spader det får vi allt göra lite oftare.När "lillbrosan" kom hem så frågade han om vi haft trevligt...Ja då svarade jag vi pratade & spelade poker.Jaha kontrade han,det är väl det enda ni ÅLDRINGAR orkar med nu förtiden!!!! Wilse det är nog dags att ha ett stor möte på Dennis torg.Det är på tiden att plocka ner dessa SLYNGLAR på jorden,visst e de skoj när de lyckas på tävlingsbanan,men de ska f...n i mej ha respekt för oss äldre "TONÅRINGAR" Så du min gamle vän ta en titt i agendan & kom med förslag om datum.Det är dags att ta upp striden:::Ha det så bra så länge.vi tänker dra ner till Vallda en sväng.VovVov

 
Ingen bild

Jenny å brudarna

10 april 2009 11:19

Tjenare på er alla och GLAD PÅSK!!
Nej nej nej dumsnutar, man får inte klippa påsk haren utan bara lura av honom alla påsk äggen, de innehåller allt möjligt gott.
Nu skiner solen så varmt här på andra kusten så de får nu bära av till apellplan medan spåret ligger till sig.
Puss i påsk

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards