Direktlänk till inlägg 20 april 2009

Äntligen MÅNDAG!

Av Liten & Galen - 20 april 2009 21:24


Jaha då va det måndag igen.............. Farsan kom hem tidigt från jobbet idag och tog med oss på en tur genom "våra" marker. Bussan hade han med, men inte ett enda villebråd stötte vi på. Det kan vara så att lillis rykte har gått före henne och rådjuren låg säkert och tryckte i nåt hål!


Inte nog med att vi är onda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Somliga tycker tydligen att vi e rackarns snygga oxå :D Vi följde morsan till hennes jobb för några veckor sedan och då fick e kille med kamera syn på oss...........



Och jag håller med, vi är verkligen OUTSTANDING.


Liten fick lite egen tid, jag tror att killen va rädd att sällskapshunden skulle förlora sig i oss "RIKTIGA" hundar.

Å hon e inte så pjåkig ensam heller. Och när vi är ur skärpan kan man nästan ta henne för en dobermann (en kuperad alltså) :)

Tass





 
 
Sanna

Sanna

20 april 2009 22:07

Snygga foton på snygga hundar!

http://www.allie.webgain.se

 
Ingen bild

Baileys & Lakritz

21 april 2009 06:25

Tjabba,Hejsan.Helt underbara foton,Wilse De bilderna tycker Lakritz & jag att du ska ta & sätta upp på anslagstavlan Dennis torg.Det är icke var dag man kan beskåda sådant!!!Ta vara på er så hörs & ses vi snart.

 
Ingen bild

Jenny å brudarna

21 april 2009 09:11

Hallå snyggingar.
Snacka om snygga hundar, vi blev helt tagna.Vi viste ju redan innan att ni va snygga å så men som liten flock har ja nog aldrig sett er stilla tillsammans förut.
Själv börjar jag bli lite nervös inför Ghia tok som ska ut på lydnadsplanen på lördag, du vet vissa fyrbeningar kan tycka lydnad innehåller för lite av hopp å spring å studds å så.
Men jag har lovat ut tok spring i skoken efteråt så vi får hoppas hon köper de :-)
Brottar kramen grabben å pussa på flickorna

 
Ingen bild

Gretzky

21 april 2009 19:11

Ser bra ut!!! ..... men synd att Jullan inte är med =/


 
Ingen bild

Milton

21 april 2009 19:14

Kom att tänka på en sak som jag reflekterade över när jag hade förmånen att sova över hos er familj senast... Är det innertaket eller lederna på något av dem två benta varelserna i huset... hhhhmmmmm.... vad kan detta bero på ;)


 
Ingen bild

Åsa & Malika

21 april 2009 22:28

åhh vad stiliga ni är!!!!!! rena praktexemplar. kram

 
Ingen bild

lollo

22 april 2009 18:13

helt fantastisk bild på dem alla tre!!! kram

 
Ingen bild

Milton

23 april 2009 08:27

.... här hemma knakar och gnislar det när far min förflyttar sig från A till B... nu även hos era homo sapiens.... ???? vad beror detta på ???


 
Ingen bild

Ann & James

30 april 2009 11:12

Helt underbart foto. Hur fick du dom still så länge???

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards